...

Lördag kväll... ny duschad o fresch... jeps that's me
Vad som händer ikväll förtäller jag er alla imorgon istället ;-) Men puss o skål på er... =)

Hari af shoppat lite idag, men note much till mig, hmm blev en vit stickad tunika, en svart skjortblus, lite krimskrams, puma mysisar 3/4 benlängd... Gubbz slog på stort o köpte sig, nya dojjor, nytt bälte, 2 par jeans, 2 par kallingar, nice nice...( i hans fall kanske mer välbehövligt än i mitt)

Hoppas kvällen blir mega trevlig, ja det blir det nog, det tror jag he he...

men men see u....

en stor saftig norrlandskram till er allihopa


förresten en lite rolig sak som en vän till mig berättade idag: he he ni vet såna här typ insändare när man skriver typ , du på spårvagn ** , hade på dig en  svart jacka o röda skor, vi fick ögonkontakt mm, vart finns du?? det lustiga var en som skrivit typ: Du med din (typ) mörkblåa jacka o via skor, ljusa jeans, den vita käppen o svarta hunden, du tittade på mig konstant, vars finns du????

He he he he he..... Vita käppen o svarta hunden... hoppas ni fattar....

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ha så kul ikväll vännen :-)

Postat av: Anonym

Tack hjärtat!!Hoppas du har det bra där borta, läste nyss att ni blir kvar några veckor till, o det blir vegas, kul vännen, men jag ville ju ha dig här på läktaren med mig o vråla lite du vet vad...... men men have fun!! stor kram

2008-04-06 @ 10:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback