god morgon

Ja ja vissa av er kanske varit vakna länge vid den här tiden, jag har oxå varit vaken ett bra tag men itne direkt gjort så mkt än.. men nu nu rackarns är det snart dags göra tisdagen =)

Igår blev det vinst, fan helt hes när man kom hem, spännande saker det där =)

Idag blire la först plocka ihop lite, sen efter lunch tid ska jag bege mig ner mot stan för en liten fika date, sen har Johan tydligen plannat lite hockey o besök  här ikväll, vettekattsingen om jag ser på  matchen eller om jag kanske hyr mig en film istället eller nått sånt, we will see...(men jag håller la ändå på F's lag!)

Drömde för övrigt en sjuk sjuk dröm i natt, tur jag inte pratade i sömnen =)

Ja ja kramen på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback