Har inte gått under jorden...

Nej då verkligen inte!!!

Har bara inte haft nån dator... varför.. fråga gubbz!!
O dessutom varit full rulle..kommer typ inte riktigt ihåg vad som skett men massa olika saker..
Det tråkiga är ju att hockeyn slutade på samma skitsätt som ifjol, fyy sista matchen skrek jag nog såå rösten försvann, o efteråt på läktaren, nej det kändes inte kul.... men men några timmar senare, hade man rätt skoj med ladiesen ändå...
I lördags var det middag på scemat, blev så skoj o mys, riktigt trevligt på dansgolvet med alla galningar, åhhhhh men många blandade känslor, är sååå många gobitar som jag verkligen kommer sakna!!!!
JA ja mys mys är la ordet för den kvällen...

Nu vill jag bara hem till min älskade dotter får nästan tårar i ögonen bara av att tänka på henne. Min gofis, snart kommer mamma!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Började ju precis undra var du tagit vägen gumman!!! Förlåt att jag inte svarat på smset - har inga slantar på den där telefonen!!! Dags att ses snart hörru! När far ni uppåt? Stor kram!!!

2008-04-21 @ 17:56:04
Postat av: Anonym

// Sarah :)

2008-04-21 @ 17:56:41
Postat av: Lotta i Linköping

Säger som ovan; skönt att se att du är tillbaka! Började nästan misstänka att ni drabbats av den riktigt stora deppan!

Nu måste vi väl ta en prommis nån da´ ändå!

Kram!

Postat av: Anonym

Sarah: kul att höra av dig vännen, ja som du vet är vi redan på g upp, men snart är vi back in town då får vi allt hänga lite!!Kramiz =)

Lotta:Nej då bara ingen dator o mkt på språng.. ja prommis måste vi ta när jag e tillbaka.. kram kram

2008-04-22 @ 13:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback