"Hemma"

Oj vilken skön känsla se trollet komma spingande mot en på flygplatsen.. hon har varit så glad hela eftermiddagen o vi ha fått höra både det ena o det tedje, stora damen!!!

I övrigt har det varit en ganska trött dag, itne gjrot så mkt.. ja förutom kikat lite på gubbz mission, tror han hittat en sak nu, ja vi får helt enkelt se... måste börja spana in min sak oxå här snart men tror jag ska avvakta tills hösten.. ja vi får se...

Vädret var ju nice när vi kom, men måste erkänna jag blev lite chockad när jag vakande i flyget när vi närmade oss o ki0akde ut o det var fan massa snö  is.. när vi lyfte så var det typ grönt o vatten.. ja ja kontraster o jag njuter verkligen av min korta "hemma tid" med familj o vänner, men nja nog längtar jag lite efter våren i lkpg oxå..


hmmm nu känner jag att det vankas mamma gosaker i köket så better go... see u my darligns!! Miss u all!!

Kommentarer
Postat av: spookface

hmm... anar lite grann vad som är i görningen... nu blir jag lite nyfiken..

Postat av: sussan

Härligt att veta att jennybenny är i stan :) Läste ett tidigare inlägg o blev lite worried, hoppas allt är bra nu. Kan jag göra något för dig?
Kramis

2008-04-22 @ 21:24:51
Postat av: Anna

Hej!
Hmm, instämmer med föregående, blev lite förvirrad när jag läste ditt inlägg. Kan inte låta bli att undra vad det är du gått å grubblat på som får/fått dig att må så dåligt. Nåja, du vet var jag finns om du vill prata! :-*
Du! Imorrn tänkte jag och kidsen åka och hälsa på Elenor. Du och Tindra kanske också kommer?!?
Skulle vara så kul att se er och då kan ju damerna (de små alltså ;-)) roa varandra lite.
Hör av dig!
Kram, A

2008-04-22 @ 22:32:30
Postat av: Lotta i Linköping

Åhh.. skit i och längta hit nu. Njut i stället!

Kram på´re!

2008-04-23 @ 07:43:24
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Anonym

Spook: du får varanyfiken ett tag till, men du det är inget särskilt spännande fakitkst he he...

Sussan: ja hoppas vi kanske springer på varann... Är ingen fara med mig, bara lite virrvarr från min sida, men det e jag van vid så allt är lugnt..

Anna: Gummz jg vet du finns, men som sagt är inte så farligt som det lät, det där virrar jag till sjlv.. =) Vi har redan lovat gumman att åka på leos lekland idag så det blir nog lite tufft..

Lotta: ja då jag njuter för fullt...

Kram på er!!!

2008-04-23 @ 08:47:39
Postat av: Cammi

Skönt att de inte verkar vara så farligt som det låter, man blir ju orolig när du skriver så där gumman!! Förresten är Stefan ledig på valborg, de fick ledigt med fullt betalt! Så kolla upp mer om det där på Ponderosa, lät både roligt och mysigt!! kram

2008-04-23 @ 09:42:44
Postat av: Anonym

Ja du vet hur jag är har min virriga dagar...Gulledig iaf!!

Ja vad bra, ja jag ska kika upp det där...
kram

2008-04-23 @ 14:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback