hockey..

Måste säga att jag inte vaknade med ett lika glatt humör som jag brukar, ännu lite sur över gårdagens förlust, fan vad irriterande... =) Blir så less på deras äckelful spel, med feg rapp när ingen ser o massa skit, nej men dem kan ju försöka vinna genom att skada fler backar, ähhh fy jag blir bara less...

Det var iaf lite roligt jag mötte en viss herre uppe i restaurangen igår. Han skrattade o sa att vi ju inte kan prata nu i slutspelstider, jag sa bara att han var en gris o skrattade lite, att jag ropat massa åt han på läktaren.. Han försvarade sig o sa " Men jag gjorde ingenting" (höööh nejjj du, visst he he) Det bästa var iaf när han berättade att de skulle ha fyra års kalas idag. Då kunde jag inte låta bli att kontra med , " Vad bra, för det är det enda kalas ni kommer få ha" He he där satt den =)
Fyyy bubblarns, jag verkligen hmmm ja nästan hatar han ute på isen, okej lite starkt ord men tycker inte om han iaf, spec inte som han spelade igår.. men men utanför isen e han så hyvens.. Fast iofs lite skrattade jag mellan varven på läktaren när jag tänkte på vad töntigt det är hur dem håller på o säga massa skit till varann där nere, tupparna ja ja... Rätt skoj om än mkt irriterande ibland oxå ...
Som sagt känns förlsuten ruskigt ruskigt sur. J vaknade imorse o sa att han varit så arg i natt att han knappt kunnat sova , kunde bara säga att jag förstått det. För oj det har bökats o stökats, ryckts i täcket, man har riktigt känt all den där ilskan o frustrationen i rummet...

Men men ny match på måndag...

I övrigt har jag inte mkt att säga, vädret ser rätt pissigt ut... Men det blir nog en bra dag ändå.. =)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: spookface

4-1... jag har ju sagt det nu... sen får ni fira hela natten och bubben din får gå med ett enda stort leende på läpparna till nästa säsong drar igång.. fan vilken bra match han gjorde igår btw... hälsa han det...

Postat av: Anonym

ja who knows, jag tror o hoppas på 4-2, vore grymt grymt grymt om det skulle kunna tänkas bli lite guldfest på fredag efter en hemma match, fy sjutton, men nu är'e 2 svåra borta matcher först..
Har hälsat o han tackade så mkt...!

2008-04-14 @ 13:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback