jag o telefoner= trasiga snabbt

Jag o telefoner, det är liksom förgjort....
var inte länge sen jag tvingades köpa en ny för min gamla kekade ihop...

jaha vad händer nu, hmmm nu har min nya tele oxå börjat få fnatt, jag har ofta min meddelande signal bara så det vibrerar, märks rätt bra ändå, men vad fan nu vibrerar den inte, fast det står att vibratorn är på. Mkt irriternade. Dessutom har liksom "ramen " runt telefonen gått av på en sida o lossnar hela tiden, fan oxå....
hmm mitt abonnemang går visserligen ut nu i början av april tror jag men hmm helst vill jag inte ha abonnemang nu, ähh vad fan ska jag göra...utan telefon klarar jag mig inte iaf.. o en racklig rackare vill jag inte ha!!

TELEFONSKÄLLE!!!
(fast hmm alltis skoj med en ny oxå =)     )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback