KÄR...

Erkänner.... skyldig.....

Fan jag har nog gått o blivit lite hemligt förälskad i en kille, en underbar kille som får det kittla lite extra i min lilla maggrop.. ja ni han är såååå fin......

Synd bara att jag får se han så sällan, o att jag liksom måste tråna från så långt avstånd....

my man MR J.................. James marsden:

:



He he såg han på film idag o oh my god, han e fiiiiiiiiin...
ja ja ni vet jag erkänner, jag gillar ju såna här töntigt romatiska komedier, som man liksom bara blir kär i själva kärleken...he he....o nu var det ruskigt länge sen jag såg en sån, fan alla andra bra filmer jag ville se har ju hunnit sluta gå..

men men nu fick ni af lite vackert ögongodis för kvällen, ska återgå till att tråna på min egen lilla candy som sitter som slickad framför teven o fotbollen, fyyyyy fabian vad trist, nåja hoppas hans reusltat går in så han blir på ett happy mood... see u

Kommentarer
Postat av: Cammi

Vad är det för film du har sett? Jag har ju samma filmsmak som dig ;-)

2008-04-02 @ 23:03:59
Postat av: Lotta

Hmm.. han är ju nästan lite lik din gubbe ;-) Fast med hår såklart..

Postat av: Anonym

Cammi: jasså du blir oxå lite kär av bilderna he he =)

Lotta: ha ha ja är la som vanlgitm an blir lite hemma blind, men okej båda är frätt fina MED hår, usch fan han ser ut som alquida utan

2008-04-03 @ 10:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback