lista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

Slarvamaja som jag är så har jag typ ingen aning, jhar typ en med bara hemma nyckeln i o en som är både hemma nyckeln o cykelnyckeln i o en som jag har jobbnyckeln i. Bättre ordning borde kanske behövas i mitt kaotiska virrvarr...

Vilken svordom använder du mest?

hmm bajskorv är väl ingen svordom =) men fan eller jävlar kanske

Äger du en Ipod?

nope, vill haaaa ;-)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Har ju varit sjuksrive ett tag nu men snart smäller det o när jagj obbar så brukar det var 6.45

Hur många resväskor äger du?

oj du typ tusen skitväskor o 2 el 3 resväskor..

Använder du flip flops även när det är kallt ute?

nja,skulle la vara om jag drar en tur med skurmoppen kanske, men i lööv dem på sommaren

Var köper du dina matvaror ifrån?

mest maxi el lillaafärren i tallis

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?

Tycker om både och..

Vilken var den senaste filmen du såg?

På bio var det 21.

Har någon av dina vänner barn?

Jjoo då

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

beror såkalrt hur mycket jag vann ,emn var det snuskigt mkt så en snygg bil, nya kläder, flott hus o en lovely resa för mig el förresten 2 en för familjen o en för vännerna..
Har någon någonsin kallat dig lat?

hehe.. lat o virrig är nog mina mellannamn i bland, alltså inte lat så jag inte gör nått, men typ städa är ju inte allt för skoj. Men göra annat bus älskar jag då är jag inte lat..
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

öhhh nej, inte bra!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

ja fan skulle ju behöva en ny, men det verkar ag ju aldrig få =) så nu lyssnar jag mest på radio

När var senast någon stötte på dig?

he he.. ja du jag är u så naiv så jag inte uppfattar sånt, tror bara alla är snälla o rara ;-)

Vem var den senaste som ringde dig?

gubbz

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?

joo då, säkert..

Hur många syskon har du?

1

Är du blyg inför det motsatta könet?

beror på, kan vara, men inte så ofta.. beror helt på personerna man möter på

Äger du några band-t-shirts?

nope

När flög du senast?
I fredags tillbaka till lkpg..

Läser du för skojs skull?

ja men inte böcker, nej det harj ag itne ro i lillkroppen för =)

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

arg o arg... men ble nog lite putt i lördags sen sent på  en sak som jag garvade lite åt på söndagen..

Har du gråtit offentligt?

Japp

Har du en stationär dator eller en laptop?

en laptop...eller J hur vare nu med det där??? just nu är den på rep....

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?

nope rätt nöjd som det är, ev ett lite hjärta på insidan av handleden o tindras namn Eller få senu hur var det nu skulle jag tatuera in Johans namn på börstet, Garv =)

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

nej men visst vore det snällt...

Vem har du med på Bion?

nån som jag trivs med
Vad har du för väder?

Mulet  men hoppas på sol

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?

ja varför inte, alltså nu har jag ju my darlign, men annars han det var rätt hett, tyckr han i ni vet det där tatuerar programmet med rakat huvud är rätt het =)

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Ja vad sjutton, omtänksam, snällo fan en rolig prick vill jag ha..

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?

ha ha ha... nej finns så många attraktiva att bli attraherad av istället

När sov du senast på golvet?

ja säg det du, det minns jag ej..

Äter du frukost dagligen?

Nej,vet man borde men slarvar

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

ibland ibland inte,

Vilken är din favoritfrukt?

jordgubbar o apelsiner

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

nope men borde

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?

fråga inte (viskar 28)

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?

rätt bra med båda, alltid haft lätt bli bra polare med grabbz oxå, mer okomplicerat o osft på nått sätt.. men i love my girlz

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

ingen aning men jenny var bestämt innan jag ploppade ut iaf..

Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?

that's life.. att all skit i slutändan bara gör en starkare..

Tycker du om att krama folk?

jodå my friends

Skulle du säga att du är trendig?

inte trendigast men lite koll har jag allt..men är inte en slav..

Äger du en digitalkamera?

jadå

Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?

he he ja vad sjutton skulle nog skämta bort det lite snabbt
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?

Ja men gör så själv ibland

Tycker du att du är attraktiv?

Ja det händer

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?

nej jag föredrar nog 6 med känslor men visst det kan säkert funka..

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Vet inte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin lista! Jag kopierade den till min blogg, hoppas det var okej? Dags att ses snart JennyBenny! Kramkram

Postat av: Anonym

kul kul=)
Klart vi måste ta en fika snart=)
Ska kika in o läsa lite hos dig snart... hinenri nte nu.. gaaah vill ha min dator =(
see u
kram

2008-05-05 @ 16:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback