lite ledsen på morgon men på dan ska jag vara happy

Det är rätt sällan jag är det, men idag är min känsla lite besvikelse, besvikelse på en del personer i min omvärld..
Jag har rätt stort tålamod o hög tröskel innan jag blir lite ledsen, eller ledsen på mig själv o mitt virrande o grubblande kan jag väl vara ibland, men just känslan över att vara lite ledsen över andra personer nej den finns inte så ofta men ja nu är det ett antal personer i min närhet som jag känner mig rätt besviken på.. rent utav lite ledsen.. men nej det är inte J, jag menar... även om han oxå kan vara lite trög mellan varven...=)
Vilka dem är o varför ja det orkar jag nog inte tjöta om här, men men som vanligt that's life o ja det är inget jag tänker hänga läpp särskilt länge för. Jag tycker bara det är lite tråkigt att det blitt o känns så här.. men men som sagt, är'e så, så är'e inget jag kan göra nått åt,jag har då gjort mitt för att det inte ska va så..... ska iaf snart försöka ta mig ut på en morgonprommis, hoppas det spelar lite bra musik på radion så man blir lite mer happy igen, lite mer jennybenny... =) Fast ja ja jag vet nog att mina känslor ändå kanske liksom bottnar i andra saker som där under bubblar lite o kommer ut på andra saker nån gång så där..samt kanske lite saknad av min älskad lilla tösabit!! men som sagt nu är'e dags att bli happy igen, kanske ringa o prata med min gofis lite, blir man alltid glad!!!
(fast först gör jag som vanlgit när jag är ledsen,så jag liksom gör bort allt på en gång, nu lyssnar jag på mina låtar som alltid får tårarna att trilla massor he he he...ja ska man gråta lika bra göra det ordentligt he he he)


Idag var det iaf en rätt söt intervju med gubbz i corren, som handlar om lite ditten o datten, han erkänner bla att han e lat o att jag fixar det mesta hemma. Han berättar tex att han inte ens vet hur man får på tvättmaskinen, sant!! men jag har iaf nytss lärt upp my man att han iaf kan gå o se om det finns tvätt att hänga där nere, o ja det är ett stort steg framåt he he Men Tack honey för att du iaf erkänner att du inte är världens flitigaste hemma!!! =)


Idag är'e iaf final, fan vad skoj, hoppas o håll tummarna nu då!!!

Kram på er alla där ute, extra stor till mina guldklimpar runt om i landet, världen!!! Ni är guld värda, miss u all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback