lugnar puckar o lite städning

God morgon på er allihop!!!

Har nyss pratat med älskling, hon var såååå söt o undrade varför mamma klippt håret på en barbie docka så får man ju inte göra.. Hon leker alltså med mina gamla.. Fy rackarns vadj ag saknar henne det är helt sjukt, skulle bvara vilja ligga här o se på lite barnprogram o kramas o prata  som vi brukar, mmmm mammmas gofis men men skönt veta hon har det bra oxå, men i miss!!!!!

Igår blev det iaf först movie med gubbz, inte bästa platserna direkt men ändå mys, sen bar det av till S gumman, o surra strunt o dricka lite vin o så ut i vimmlet oj oj oj vad vi skakade, var mkt folk överallt igår, på schlager golvet får man först omkring som en liten vante nästan, hmmm fick även en dusch vin av sara några gånger, blev nog så fin så, ahhh vad fan spela rolll... Sen åhh vad less man kan bli på det här med lapparna, hmm då hade gummz flytt fältet av anledning som storyn inte förtäller o jag hade hennes lapp, hmm ingen tele hade hon vad skulle jag göra nu, gahh när jag frågade han i garderoben, så typ drog han tag i lappen o gav mig jackan, jaha det var bara se om s var kvar här nånstanns, men skönt skönt skönt, jag träffade hene typ bumsfilliums, så det var bra allt löst=)

Så alltså en väldans trevlig kväll!

Träffade en annan person utanför som berättade en sak för mig, hmm gjorde mig pretty irriterad men men personen var så söt o sa en sak som jag garvade rätt friskt åt sen ha ha...ja ja iaf så blev jag som sagt lite less, men ja ja det får jag väl  eg inte bli, men det blev jag då ändå, även lite annat oxå kanske  inombords iaf igår kväll men men skit samma, inget jag kan göra nått åt ändå, som vanligt that's life..bajskorv =)

Idag står städning på schemat, fy fabian behövs verkligen, men jag knner även att jag fan måste ta det lugnt nu, som jag ju lovat folket på us he he... blir lite yrslig mellan varven o det kan jag lova är ruskigt obehagligt,ni vet när man liksom tror man ska svimma o typ får sätta sig ner, gaahhhh hjälp men men det går över ganska snabbt men jäkla obehagligt när det kommer ändå..Så det blir allt lugna puckar , kanse lite film, hade ju varit trevligt med lite annat oxå, men njet nej det vill jag inte tänka på nu.. snart blire iaf  oboy o mjukmackor åhh i löööv it!!!

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Haha, mina gamla dockor å barbies ser ut som skräp efter mina frisörförsök =) Man hade ju i alla fall roligt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback