mysyrs

Kommer på mig själv med att tänka på en lovely sak: mamma om du läser så sluta nu!


Du har väl slutat, nu, jag lvoar det är mest bara s*e*x det kommer handla om nu så du vill inte se he he
Så ni andra som är pryda, skippa detta stycke, =)








Ja jag kommer alltså på mig själv med att att tänka på den här lovely känslan oj ni vet den där som liksom uppfyller hela kroppen, ni vet när en kyss liksom bara startar nått som gör att man vill ha mer o mer o mer.. Att själva kyssen o när tungorna möts får en att rysa av välbehag i hela kroppen, ni vet liksom pirra till lite eller lite nej typ skälva i hela kroppen. Att liksom leka lite med varandra, med varandras tungor oj oj.. Ja just den där rysliga välbehagskänslan skulle jag vilja känna snart... mycket snart!... Det som gör det hela ännu mer bättre är ju det här med andningen, ni vet när man liksom kommer på sig själv med den där djupa andningen o dessutom både hör o ser den hos den andra personen (självfallet J) oj oj ja det är lovely det...Och  ja det finns mycket ni vet själva beröringen över i princip hela kroppen, från lite lätt till mer intensivt o när plagg för plagg försvinner he he... Att upptäckta att den andra är minst lika het som en själv ,ja ojsan ojsan det är mysrys för mig! oj oj  lite sugen... he he  Jag hoppar över att beskriva själva toppen av allt, men ni vet vad jag menar. Men sen är ju stunden efter den stunden  ofantligt underbar den med, ni vet när man liksom bara är nöjd belåten o så lite trött, när man liksom bara kan somna i varandras armar eller kanske på bröstet, ligga o stryka lite på kroppen eller varför inte i det härliga håret, zzzzzzznnnarrrkkk då somnar jag lätt som en plätt

he he mina tankar spelar mig allt ett spratt så här på tisdagskvällen.....


Lite ögongodis för att sätta era tankar i rullning kanske:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback