Svänger fort...

Ja ni vet att det kan gå undan i svängarna för family franz... så även denna gång..=)
Är nu åter ner i lkpg, utan att eg hälsat på en enda kotte i norr förutom våra päron.  Blev snabba vändningar. Dels pga lägenheten måste fixa o dona, sen lite pga mitt jobb, fan ger mig sjukt ont i magen..Fast hmmm får nog vänta o se på fredag..
Men men the big thing som har hänt är la att gubbz köpt en ny båge, riktigt fin faktiskt, ja den lär la bli det iaf när han får fixat till det han vill...
Har varit på ljuspaty i lördags oxå, var riktigt trevligt. Det allra roligaste var såklart att träffa all the ladies, o min gogumma =)

Stort grattis till våra kära vänner som äntligen fått sin lilla Bebis, blev som gummz sa. En flicka =) Stort grattis!!!

Har varit förbi tindras dagis idag, verkar jättebra, stor i fin utegård att leka på, så håll tummarna att hon trivs...

Idag, idag tror jag det smäller, idag måste nog jennybenny försöka börja träna igen.. ja så känns det Men först blire nog till att va ute o busa med tindra, cykla lite o sånt, 17grader varmt... hehe..

Men men hoppas ni alla har det bra, lite pisc kanske kommer sen.. har ju ingen dator ännu...

 men men puss på er gorumpor där ute i långa landet!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men fy gumman, låter inge vidare ang jobbet. Hoppas att det löser sig till det bästa så lilla magen mår bra igen! Välkomna hem btw! :-) Hörde A sa att J skaffat hojj, kors i taket -han tar det väl lugnt? :-D KRAAAM på er.

Postat av: Lotta

Hej på dej! Får man bjuda på ett glas vin kanske? Naevars.. jag skojja bara. Träffade din gubbz på ´gröna faran´ i går och ha sa att du var ´sjuk´.

Visst är vädret varmt nu. Man blir helt förvånad när man går ut.

Inte utan att man blir lite nyfiken på vad som händer på jobbet. Är det strejk på g månne?

See ya!

2008-04-28 @ 14:45:17
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Cicci

Gumman, på onsdageftfermiddag landar vi på arlanda. Vi blir hos mina föräldrar några dagar innan vi styr kosan söder ut.
Hade varit så kul om vi kunde stanna hos er på vägen. Saknar er så mkt. Nu har jag ingen mobil längre, men så snart jag landar i Sverige ska jag få igång min svenska igen å då hör jag av mig. Jag/vi saknar er. Känns som vi har massor att "catch up" :)
Bamsekram

2008-04-29 @ 08:25:45
URL: http://baraben.blogg.se
Postat av: Anonym

Sanna:Nej du vännen det är INTE alls bra men f´år se vad som sker.. Ja trevlgit vara tillbaka o bara ta det chill..
Lugnt?! Host hsot garv.. nja man kan ju hoppas på det iaf...
Kram

Lotta: Idag är jag redo för vin igen =) men INTE i söndags he he
Hoppas solen komemr fram mer igen.. såg han nyss en sväng iaf =)

Kramis ses!

Cicci: Åhhh vännen vad kul att ni ÄNTLIGEN kommer hem =) wiiihooooo
Jadå vår dörr är alltid öppen för er, det vet du!!!
Stor kram ! Hoppas ni har mys hemma nu kramelikram

2008-04-30 @ 11:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback