Tårarna rann...

Ja då det gjorde dem allt...
Igår var en dag då jag nämligen tog ett viktigt beslut, ett beslut jag borde fattat för ett tag sen, men jag har liksom inte kunnat...Typiskt mig att bestämma mig just innan middag med laget o kommunsnubbar, styrelse etc.. men vet ni just där o då sket jag fullständigt i ifall det skulle synts att jag var ledsen. Jag tänkte vad sjutton har ju haft svullna ögon 2 dar innan av pollen så what the fuck dem tror väl det är så då med...
O visst det var på ett sätt ett bra val av dag eftersom jag inte kunde gå o tänka på det hela tiden o vara ledsen utan fanns annat som skingrade mina tankar. Dock så fan rann nästan tårarna en gång när bandet spelade nån jäkla ballad, vilket nog en av ladiesen såg.. men men ja ja..

Just nu känns det rätt skit, crap o förjäkligt, känner mig lite låg o ledsen.. men men jag vet att det var så här det liksom var tvugnet att bli, nått annat alternativ fanns ju liksom inte öppet..o jag hade nog gärna för sakens skull , att jag tycker om saken,kunnat låta det vara, bara för att det på ett sätt inte är nått jag vill sakna...Men när jag känner hur jag mår o tanken på vad som sker, att jag är på ett sätt jag inte vill vara, ett sätt jag inte känner igen mig själv i. ja fan jag skäms över det, men jag kan inte direkt säga jag ångrar mig för det gör jag inte (eller självklart till viss del.. men nej inte ångrar just det..)... . Men visst det har gjort att jag inte vetat hur jag riktigt ska förhålla mig till mångt o mycket i min vardag, just pga att jag som sagt trots att det på ett sätt fått mig att må grymt men på ett annat, helt crap.
Everything happens for a reason så även detta...Det har fått mig att må bra igen, att liksom bara vara lilla jag, ja det är nått jag behövt...Inte för att jag direkt kanske mått dåligt. Men mer bara för att jag verkligen behövt det här mitt egna lilla space, där jag som sagt bara är jennybenny....Nej ni vänner nu kan jag inte orda mer om detta, dels för att jag inte riktigt kan förklara vad jag känner fullt ut här men även för att då börjar nog tårarna rinna igen, fan jag saknar.. men är på nått sätt glad över att jag ändå tog det steget, för som sagt nån annan riktigt bra utväg fans ju ej..Fast det känns som att det blev en rätt bra solution ändå, hoppas på det iaf!! Men men tårarna har nog inte runnit för sista gången ändå skulle jag tro, dem kommer nog komma när ajg ligger där ensam i min säng skulle jag tro.. men men nu over and out.. Men men är itne så bad som det säkert låter, orkar bara inte dra storyn här.. så många unknown som läser...


Oj oj oj mkt goja nu o rappakalja men jag var tvungen bara skriva av mig lite iaf..

Kommentarer
Postat av: spookface

att "skriva av sej" är en jävligt underskattad medicin... jag provade det i somras när min bloggkarriär tog fart.. och visst kan det vara många "unknowns" som läser men när du minst anar det så kanske en av dessa skriver en rad eller 2 som kommentar som i mångt o mycket hjälper dej mer än du tror... sköt om dej o ha det bäst... kul att du tog med solen upp oxå...

Postat av: Anonym

Ja du det är ruskigt skönt även om det är mkt man itne skriver o sånt så bearbetar man det iaf lite på nått sått, o du tacka fan för att solen följde med, lite lättare skratta o vara glad då =)

TAke care!!!

2008-04-22 @ 19:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback