Telefoner..

episod 300 typ:
Hmm var irriterad jag blir på telia, alltså när de vill man ska teckna nytt eller göra grejjer kan man få typ tusen sms per dag, men hmm det kan inte skicka ett sms o förvarna typ kvällen innan att: nu tar ditt abonemang slut o det annulleras, nej då den slutade bara funka så där i natt antar  jag, imorse trodde jag bara den blitt lite trög pga typ smuts, eftersom jag återigen (fan alltid liksom) lyckats pajja den, men sen efter många om o men klack det till i min lilla hjärna att just fan, gick inte abbonemanget ut typ nu, jepz, rignde till telia o mkt riktigt så var det, hmm jag tycker alltså bara att eftersom det är så bra på att messa ut andra skitsaker så kan det ju liksom messa ut en liten förvarning innan att nu är ditt abonnemang slut, ja ja fixade om det till refill iaf så nu skulle det funka snart...

hmm måste nog ändå gå o köpa mig en ny liten rackare, för som den ser ut nu går ju inte för sig, hmm vad sjutton ska man ta nu, ja ja we will see...

Kommentarer
Postat av: Cammi

Håller med dig, reklam skickar de hur mycket som helst!! Tyckte dock att det var konstigt att de inte hört av sig och sagt att abonnemanget går ut nu, för de brukar ju vara snabba med att ringa och lura på en ett nytt abonnemang för att man ska välja just dem nästa gång oxå :-)

2008-04-08 @ 12:59:43
Postat av: Anonym

Jooo alltså de har ju messat för typ si så där 2 månader sen. o sånt o så harj ag ju själv ringt för typ 5 mnåadeer sen o sagt att när de tar slut vill jag inte ha förlängt.. men ändå ett litet mess liksom när det väl är slut kan man ju få...
Inte lätt annars komma ihåg =)

2008-04-08 @ 18:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback