Toalett konst...

Har upptäkt en sak som är bra skoj, så ni dear friends som håller till i utelivet hemma.. ni måste kolla in mitten toan av ladiestoorna på Harrys. Kika in målningen/tavlan som hänger ovanför muggen...
Japp där går det vilt till på gunghästste =)
Garvade som fan åt det i lördags, jag har ju sett det där för ett tag sen men kom såklart inte ihåg vilken toa det var på. Så när E ska in på toa, kommer jag in som nån som har haft hallucinationer o liksom söker febrilt efter den där "tavlan" med nån som sätter på nån... E skrattar o tror att "Jenny nej nu har du nog varit för full". Kändes skönt när vi öppnade nästa dörr o där satt den tavlan jag pratat om.. He he garvade nog ännu mer då...
Har fan en bild på den men på telen åfr kirra in den åt er sen, för att liksom bevisa att jag inte är helt kokko, ok men bara lite =)



Kommentarer
Postat av: Annicka

Hej gumman...blir en smula fundersam på dina virriga tankar. Men jag hoppas att det "bara" är snurrigt.Ska ha lite fest på lör om ni råkar vara i krokarna, har bokat bastun i shopping så tänkte vi äta lite sushi.Välkommen!!

2008-04-25 @ 08:01:47
Postat av: Anonym

Ingen fara gumman, var bara virr, e lugnt nu:) men du fan hade varit super skoj men saken är den att vi eller jag o t är tillbaka i linköping nu, j är på väg m sin nya leksak, hade lite olika mission som vi var tvungna fixa här nere, ang lägenheten o sånt..så det blir tufft, hade varit grymt kul annars! Men snart får vi slå klackarna i taket:) ha så kul imorgon kram!

2008-04-25 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback