tomt men trött..känner mig lite mörbultad..

Hugaligen vad tomt det känns hemma redan, miss my girl!!!!
Men som sagt vet att det är bäst så här, märkte det rätt tydligt imorse när jag kom hem o hon ville jag skulle lyfta o göra ditten o datten, hmm nja inte så lätt när man inte får o dessutom egentligen  inte mår så bra..

Mitt kruxigaste världsbekymmer för tillfälle är hur jag ska få tvättat håret på ett smidigt sätt, för de sa att jag skulle be nån om hjälp o hålla en handuk för örat, för det fick inte bli bött ,men jag fick ju inte heller stå så där framåtlutande som när man annars bara tvättar håret i vanliga fall, ja ja får la bli kombodusch varje gång man ska duscha då.. he he...tur att jag inte är så lång iaf...

Gummz blev iaf helt förskräckt över att se opsåret ovanför mitt öra, o undrade mycket storögt o lite ledset i ögat vad mamma egentligen gjort, vad som hade hänt... Hon kom flera gånger under förmidan o skulle se på örat, gofisen min!!!!

De var iaf jättegullig personal på avdelningen o alla var så snälla o rara, dock var min rumskamrat av den gnälliga sorten, herregud allt var fel o ja hon gnällde till alla som ringde... hon berättade samma story om o om igen till folk. Nått om att hon bad om extra smärtlindring på uppvaket men att de sa att hon redan fått, men hon propasade på att hon visste att hon inte fått. Hmm tänkte lite tyst för mig själv  " Lilla du, du var nog kanske inte så med som du todde där i början o har säkert fått mer smärtlindring än du tror"  Speciellt med tanke på hur groggy hon verkade vara när hon kom upp...sen var det ju lite synd om stackarn för hon hade hört när personalen på uppvaket sagt till avdelningspersonalen när dem hämtade hon att hon var en jobbig patient he he... Ja ja , jag tyckte då alla var supergulliga o snälla o är så tacksamm för all hjälp. De sista dem sa innan jag smällde igen dörren på avdelnigen var, kom ihåg att hålla dig lite stilla nu. De märkte mina myror i baken när de kom in till mig på morgonen o jag redan var färdig ombytt redo o traska hem.. Ja ja tur att jag o min rumskamrat var såna kontraster så de liksom fick lite positva vibbar av mig i rummet o inte bara höra allt gnäll från min granne he he...

Har fått veta en del saker här nyligen som sätter alla mina hjänrceller i aktivitet o det orkar jag egentligen inte med denna dan, men svårt låta bli att fundera på hur vissa saker bör lösas... men men ska proppa i mig lite pillz nu o gå o lägga mig i sängen o lära mig lite nya schyssta moves av folket i So u think u can dance...

so long dear friends

Kommentarer
Postat av: Sarah : )

Lilla gumman... Tänker på dig och är så glad att du äntligen fått operationen gjord! Dags att ses snart och därmed basta!!! Puss och kram/ Sarah

2008-04-01 @ 21:02:45
Postat av: Anonym

Gullet vad go du är!! Saknade dig i lördags! Ja du för fankilanken nu får vi allt slå våra kloka ihop snart!!! Puss puss

2008-04-02 @ 03:54:49
Postat av: Lotta

Njut nu av pillzen!

Det kan ju vara skönt att vara lite barnfri i bland. Jag önskar att jag kunde skicka min skara i norra norrland ibland också faktiskt... eller jag skulle nog längta ihjäl mig...

Postat av: Anonym

yeees, jag njuter i fulla drag, men känns som att jag redan idag kan börja trappa ner lite, skönt...

joo det är rätt nice men nu när man ska ta det lugnt o så är hon dessutom inte hemma, kan du ju ätnka dig hur tomt o tyst det känns...snyft men men som sagt
vill ju hlest slippa göra om op en gång till...
vi hörs om prommis o sånt

2008-04-02 @ 12:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback