Trött men full rulle

Det är som vanligt första dan man är hemma, fattar inte varför, men man är alltid sjukt trött..

Ja ja dan har ändå inneburit bus på leos lekland, somnat framför skrållan på tv.., tindra har cyklat, vi har tittat på "cyklar".. rör sig mkt om det i herr franz huvud nu.. he he

Själv är jag glad att det är så mkt att tänka på o att man är så trött, o att man inte är lonely nu, för så fort jag är det så rör sig tankarna lite mot det ledsna hållet, men men ja ytterligare ett vuxet ordspråk: "Tiden läker la alla sår" (he he dem enda rackarna jag kan... känns som att jag är nån slags profet som sitter o rabblar ordspråk...) JAg är snarare en expert på att blanda ihop fraser o ting så folk får garva åt lilla mig o undra lite vad säger du nu gumman, vad menar du egentligen=) Ja ja men som sagt e ju bäst så, i know it..fast uuuuhhhuuuu...  ja ja, jag tror som sagt ändå det blir rätt bra..men men ...nu mera norrlandsmys =) =)

JA nån liten bild:
Lite saker gummz gjort på sin minivacation:
image532
image533


O när vi kom var vi såklart tvungna spela hockey. Det roliga var att vi innan vi fick börja spela, alla skulle stå upp o självfallet sjunga "du gamla du fria". Jepz  en tjej som redan är gamal i gemet
image535

image536
Målgesten: som även innefattar ett rop: Yeees

image537
Fast att vara målvakt är riktigt roligt det med...

Idag var vi på leos lekland o busade:
image538
image539
Där vi alla fick krypa runt o klättra åka rutchkana o allmänt härja... =)


Men men so long, puss puss på er ALLLESAMMANS! Miss u!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men shiiit ONDA ögat!! :-O
Men jösses vilken tur han hade ändå, under matchen -innan man fick reda på vad det var- var vi livrädda att han fått klubbjäkeln I ögat! Pust!
Mysigt ni verkar ha det.

Puss & Kram

Postat av: Anonym

he he ja just ja ni har ju inte sett när det såg värre ut, kan säga att det är riktigt fint nu i lördags morgon såg det förj-kligt ut, då var ögat helt igenbommat.. ja ja min krigarhjälte =)

Ja å det är myspys, hörde att liseberg öppnar snart, så börjar vara dags bege sig ner mot götet här nån vårhelg oxå snart... som sagt behöver ju itne gå ett år mellan ggr nu...

kram

2008-04-23 @ 17:56:46
Postat av: Cicci

Fina pics men otäckt med klubbor runt ögonen. Skönt att det gick bra iallafall. Tindra är rätt lik J på den där bilden med målgesten, hihi.
Ska bli kul att träffas (inom kort hoppas jag)
Ta hand om er. kramar

2008-04-23 @ 18:36:43
URL: http://baraben.blogg.se
Postat av: Anonym

JA fy ja, man tänkte verkligen först, shiiiiittttt.. blev lite rädd!!!
JA du hon lär ju itne lärt sig den av J, kanske mer att skjuta o vara snubblande nära att göra mål typ hundra ggr =)
JA du det hoppas jag med!!!!

stor kram vännen

2008-04-23 @ 18:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback