vinst igen...

2-0 fatta shit vad bra men oj oj oj på tok för tidigt våga säga nått ändå, men oj oj oj snälla håll denna gång!!!!

Käkat gått på o'learys spännande o skoj som vanligt...
Saknar min J, så är'e bara ..
Sugen på godis sä är'e oxå bara
hmmm men men what to do, what to do, finns inget att göra...inget

Ja får bli lite oboy som tröst istället he he =) alltid lika gott, känner mig lite som Nalle Puh o hans honung när jag får min oboy =)



  " Fastän det är väldigt gott att äta honung,
så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre. "

ett till citat av vår söta vän Nalle puh:

Om möjligt, försök att komma på ett
sätt att ta dig ner för trappan utan att
duns-duns-dunsa med huvudet före

Kommentarer
Postat av: Cicci

STORT grattis från Cicci o Freddan.
Vi håller tummarna!

Postat av: spookface

jag sa det förr och jag säger det igen.. 4-1 i matcher till LHC... grattis till festen..

2008-04-10 @ 06:25:47
URL: http://spookface.blogspot.com/
Postat av: Anonym

C: bra att ni håller tummarna =)
S: ja det vore ju bra grymt, känslan e rätt bra nu, MEN det kan vända fort, för fort... men klart man hoppas hoppas...

2008-04-10 @ 09:49:46
Postat av: Elenor

Grattis till vinsterna och hoppas det går bra hela vägen.

2008-04-10 @ 10:40:59
Postat av: Sanna

Vi HEJAR, HOPPAS och ÖNSKAR att Ni står där med guldhjälmar och en sjuhelvetes brakfest så snart som möjligt. Det är LHC:s tur nu minsann och såklart vi vill att våra dear friends skall få uppleva ett SM guld 2008. Lycka till!!
Hoppas ni mår bra och att örat känns bra?
Kram vännen!

2008-04-10 @ 18:21:09
URL: http://jagodu.blogg.se
Postat av: Anonym

Tackar så mkt, ja fan det vore guld guld guld.. =) men oj oj oj lång väg dit än, vågar itne ens tänka så än.. men hoppas hoppas

Stor kram på er Laura o götet family

2008-04-10 @ 21:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback