Virrbenny i farten....

Skrattade nyss gott åt mig själv, skulle nämligen kika om det fanns nått gott i frysen, nej men se vad hittar man där:

* Gårdagens AB o expressen...... Hmm tänker jag för mig själv de ligger på platsen där iskuberna brukar ligga, var la jag alltså dem istället:

* Mycket riktigt dem är så fint placerade i städskåpet ovanpå en kartong..(där alltså tidningarna eg skulle legat) ja inte direkt frusna iaf.. men men kan la vara nice med lite kalla kvällstidningar i stället..Det roliga var attj ag dessutom placerat iskubsgrejjen så fint att inte en droppe vatten spillts ut, borde alltså koncentrerat mig lite oxå.. ha ha

Typiskt mig. Skulle alltså göra 2 saker o lyckades förväxla dessa 2 utan att ens tänka på det... =)

Kommentarer
Postat av: Anna E

Snyggt jobbat, måste man säga :-) Låter som nåt jag skulle kunna göra. Är ju oxå en virrhöna av stora mått..
Nä, bäst snöra på sig löpardojjorna å ge sig ut i snöstormen *mutter*
Hoppas hockeyn går kanonfint idag. Vi ska kika och hålla tummarna!
..och förresten, jag grubblar och grubblar på den där grejjen åt du vet vem. Ska delge dig lite funderingar snart :-)
Puss och kram, sköt om er!! :-*

2008-04-09 @ 16:24:41
Postat av: Anonym

Oj oj ut o löpa hurtigt vännen!!
Hmm sitter själv i myskläder redo för en prommis men såg att det pissar utanför fönstret så nja skiter nog i det, går bara ner på affären (typ 50 meter)o köper mig en macka o lirar lite på matchen he he...
puss puss på er med!!!

Ja vad spännande måste få höra snart, ska grubbla lite jag med

2008-04-09 @ 16:29:13
Postat av: Erica

Classic-Jenny, eller? På nåt vis är jag inte speciellt förvånad...hihi ;P Ser fram emot imorgon sweetie! Snart är det dags för match *håller alla mina tummar*.

Stor Kram till JennyBenny :)

2008-04-09 @ 18:34:49
Postat av: Cicci

Haha, du är rolig du vännen :-)
Hoppas de vinner ikväll. Själv sitter jag med huvudet i böckerna och försöker plugga, men väldigt svårt när det är supervarmt och soligt utanför fönstret.
Vi hörs snart. Kramelikram

Postat av: Anonym

E: he he ja nej du behöver nog itne vara särskitl förvånad , det är nått sånt där som e lite typiskt mig att lyckas med =) Ja gummz det blir nice, see u! kramen

C: Ja skönt med vinst igår igen =)He he men vännen ta ut böckerna
solstolen,
vad läser du för nått???
kramizzz

2008-04-10 @ 09:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback