ändrat mig igen...


Ett beslut velas det fram o tillbaka med, vägs noga fram o åter...
Fast eg ska man nog inte väga sånt här för mkt, utan liksom känns det ok så bara do it...Frågan är ju bara hur man känner egentligen....det varierar från, hisnande rädsla, till oro, till mys känslor utan dess like, till saknad, till funderingar på ditten o datten...
Så här har beslutets väg sett ut lite över sista tiden:
från:
Definitivt Nej
Till:
Ja ja ja
Till:
Nej, jag tror ändå inte det
Till:
kanske ändå...hmm vi får se...

he he vad framtiden blir får tiden utvisa... =)  Just idag kan jag då inte svara på det själv...:-)



Tokungen min håller precis på att leka simhopp:  hon ser 10m parhopp på teve o vill gärna göra likadant, sötis, ställer sig precis som de med amrarna o hoppas sen o förösker härmas...vild hjärnan!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback