ännu en till...

Om igår var what a day. så går denna dag under precis samma kategori om inte värre!
Shit hade jag haft en stegräknare idag hade den nog fått fnatt o exploderat!! Allt har hät idag, precis allt, 3 ambulanser har kommit till vc'c idag under olika tider, fick veta en patdött, som vi går till 2ggr /dag.. Ja allt allt, man kunde knappt sticka ut huvudet genom sin dörr förrän det var folk som drog i en till höger o vänster...

När det väl var dags sluta för dagen o jag gick förbi tjejen i labbet, kände jag hur benen typ var helt skakiga, ltie scary.. lite blodsocker fall kanske... hmm brummade o hämtade tindra hmm då sa det en lite kansig sak som jag genast ville kolla upp, så jag brummade tillbaka, huga när jag klev ur bilen hemma var jag sååååå trött... men vaknade rätt snabbt till liv av olika anledningar ha ha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback