bilder..

sötaste tjejen på väg till tvättstugan med mamma:
Man kan ju inte sluta leka bara för att man ska till tvättstugan...



KOLMÅRDEN:

Mys med familjen S:
Ja vad sjutton kanskke är lite lika varann ändå.. men inte så lika som Helena tyckte:
Lilla S är då dundrans söt!!!:

Bästa av allt enligt barnen: få klappa själva:


Jag sa bara LIGG:



Den lilla krabat verkade vilja följa med oss hem, hjälllp :

En person sa till mig: vet du jag är no mera rädd för att möta en varg än en björn tror jag:
Mitt svar blev genast: ja vad fan jag är nog lika rädd för båda:
Skulle liksom inte vilja möta nån av dem i skogen o skulle de komma en björn så tror jag inte att jag hade tänkt "hah hade det varit en varg hade jag nog fan blitt ännu mer rädd =) =)

Gumman helt uppslukad under Elefant uppvisningen:




En liten bild från myskvällen sen:

Spelar ingen som helst roll på viken plats grabbarna kommer, för mig är tjejerna ändå alltid GULD


that's it for now...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback