Dagens roliga...

Som jag nämnt i tidigare inlägg så spillde min darling ut en öl över datorn så den slutade fungera, tack o lov har vi försäkring. så vi brummade till affären idag o skulle lämna in den. ::

Jag harklade mig lite o sa:"vår dotter har råka spilla nått på datorn"  (skylla på stackars oskyldiga tindra så där ha ha)
Expiditen, tog med den o kikade, sen hmm verkade den faktiskt funka, hade nog torkat ihop. Han stod o visade oss att den fungerade. När Tindra plötsligt ser vad vi gör och kommer i full fart fram. Ställer sig med armarna i sidan , tittar rätt på expridieten och säger:
"Vet du, min pappa spillde ut en hel öl på datorn" =) =) =)

Varken jag eller johan kunde hålla oss för skratt, var liksom sååå busted.. Tur som var , så var försäljaren en rolig prick o skrattade han med, han insåg nog vi tyckte situationen var smått generande.. o sa bara:
"Ja så länge man har försäkring gör det inget hur mkt öl man än spiller på son dator"

Hon är för go... men oj oj oj kan tänka mig vi kommer få uppleva många fler såna här stunder.. =)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha, vad roligt. Jag kan riktigt se det framför mig. ;-) Skönt att det gick att lösa ändå så man får följa er här på bloggen ibland.

Jag saknar dig och er mycket.

Stor kram

Postat av: Anonym

mmm ja jag skrattar ännu åt det, lite rodnande dock :-)



Saknar er ubermycket!!

puss

2008-08-19 @ 11:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback