Du som dansar regndansen, please stop!!

Kan inte den jävel som håller på att dansa regndansen, lägga av med det nu. för nu vill jag ha sooooooollllllllllll!!!

kanske ska köra lite fräcka moves här inne på mitt lilla office o hoppas solen visar sig tills i em eller imorgon tack vare det =)

Imorse var jag sjukt trött, jag brukar alltid vakna typ innan väckarn ringer, konstigt nog typ en halvtimme el 10min innan, weird men sant.. men idag, händer typ aldrig, sov jag som en stock o vaknade ytterst förrvirrad av väckaren, trodde fan det var nått brandalarm eller så.. =) Så skönt med lite sovmorgon imorrn, idag pyser gubbz iväg o kommer hem först på måndag, ja ja det blir soft det med...lite skönt oxå.. ha ha

Ajbaja är mina tankar just nu.. ha ha... kan fan inte låta bli tänka på vissa saker... gaaahhhh dear god help me !! =)
Nej då så är det bara när man är irriga virriga lilla jag.. nothing to do nothing to do...
gaaah  frustration!! =)

En annan sak jag funderade på tidigare i våras, nope ,nej nej så blire det då inte! får se den tiden kommer när den kommer. Inte nu iaf,inte redo, this is my time! nu har andra tankespöken gjort sig lite påminda igen..får la se hur det blir med framtiden, den som lever får se..
Hörde ett bra ordspråk i en film, inte vilken som helst Nämligen : Kung fu Panda (ha ha ha) :

Igår tillhör det förgångna, morgondagen är ett mysterium, Idag är en gåva så ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback