En ny hjälte!!

Eller ny och ny.. jag har rätt länge faktist diggat systrarna graaf sen ajg sett de på diverse olika teveprogram, de är båda sjukt vackra, men har även mkt vett innaför pannenet o verkar vara grymt roliga o sköna personligheter.

I går läste jag ut Magdas bok, oj vad bra den är!!!Vilken tuff tjej hon är. Tänkt att man aldrig vet vad som lurar bakom människors fasad. Starkt jobbat av henne!!!! Fy farao men att ha upplevt nått sånt där går nog inte att föreställa sig, kan tänka mig hon tittar sig över axeln en eller 2 gånger extra än idag om hon tvingas gå ner i tex mörka källre. För sånt där sätter nog ärr i en som aldrig riktigt växer bort, men som kan om man får rätt hjälp och lyckats ta sig ut på rätt väg igen, göra en människa otroligt stark o medveten om världen!

Jag måste även säga att jag diggar hennes smak av killar nuförtiden, hennes ex, eller få se nu vet inte hur det ligger till just nu, är nog en av de jag tycker är sexigast i sverige. Lite otippat eller hur =) Älskling är såklart numero uno, outstanding number one.. men förutom honom... Så oj oj oj.. måste säga att jag har en förkärlek för långa muskulösa ja iaf lite så här stora killar. De ska gärna vara 2dm länge än mig el mer... För vet ni vad jag älskar jo att liksom när man kramas försvinna in i den där stora härliga kroppen, att liksom när man står o myser,  inte ha typ huvudet över axeln hand utan nbej, bara kunna gosa in sig bröstet... mmm... se mig med en en kort kille.. nej si det gör jag inte... :-) ha ha...Visserligen så är det ju inte särskilt svårt vara längre än mig... , men man ska som sagt vara ganska mkt längre...En annan sak som är så otroligt sexigt på karln  jag snackade om tidigare är hans enormt stora händer o muskulösa armar... gaaahhh ..he he.....


Men men nu kommer min egen snusmumrik hem snart så jag kan försvinna in i hans bröst o bara gosas lite. mysss!!!


Men återigen, fy fabian vad hon är grym´!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback