..

Har precis legat i sängen o sett på film, var nice o en mysig film!
Jag höll mig vaken hela filmen, wow 10points till mig =)

Huvudet säger trots allt lite spinn spinn spinn... aha vad fan att det ska vara så lurigt...
Blir lite irri på en sak men det är mest av egoistiska skäl, lite som får inte jag så vill jag liksom inte heller att nån annan ska få det... ha ha ha.. o om man vet precis hur jag menar så skulle man förstå att det är en sjuk känlsa som jag  inte riktigt vet om jag ska skratta el gråta åt :-) ja skrattar la som vanligt.. och egentligen så bryr jag ju mig inte alls i den saken heller utan tycker att det faktiskt är riktigt skoj!! o liksom nemas problemas, men bara just det att jag då ibland får mera tankar... fan jag vill oxå...ha ha...men annars är det helt lugna pucks!!

ja ja.. ytterligare lite virriga  funderingar från virrfia herself...mmmm , ja vad ska man säga, don't worry! jag är lyckligt lottad, har det bäst, men nog fan grubblar jag som sjutton för det ändå...är la bara min natur som är så...:-) Inte lätt när man är virrfia o mysfia... för lika virrig som jag är, lika mycket älskar jag att bara få mysa o kramas med kärestan:-) Virrfian i mig har det inte lätt i tankeplaneten alla gånger.... men men jag är o förblir alltid lika virrig o spontan som jag är idag.. är en del av mig som jag hat/älskar... o för inget i världen skulle vilja mognade bort... nej ni , ni får nog dras med en virrig liten dam... :-) he he... men som sagt nu ska jag virra mig ner i sängen o komma till den tiden på dygnetj ag tänker som kalrast : ja i mina drömmar: fast he he det  är ofta bra knasiga det med...

Oj oj oj vet inte hur många gånger man vaknat upp o typ funderat på "vars f-n fick jag det ifrån.."
men men dags att dra dit.. ja ni vet till drömmarns värld..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback