...

Är helt färdig idag... sååå sjukt trött... vet inte om det var träningen som tog knäcken på mig, var på step/styrka idago i slutet på styrkan, kände jag mig alldeles snurrig i planeten... men men fan så skönt ändå!
 Men har varit så seg efter det. Har iaf kirrat liten dop presang idag o självfallet nått litet til lstorasyster med.. Ska droppa av det imorrn, får hoppas det blir bra!

Gumman bara växer o växer, helt sjukt när man testar kläder från i våras som kansk var typ stora då, shit pommfrites, nästan för små nu... sjuka tider... Hon har fått sig ett svart brett diadem idag o nu har hon lärt dig ha på sig dem som man ska, herregud ser ut som en stor tjej nu... vart tar min bebis vägen??!! =)

Igår kväll var det allt mys, måste göras om inom kort kanske utan en tokspeedad pruttande lilldam =) Var trevligt träffa tjejorna o prata strunt o äta lite...saknar dem men inte det som förde oss samman.. nej ni det där tugget var inte riktigt min grej.. :-)

Imorrn bär det av till kolmården, ska bli dundrans mys...Fan C& F att jag inte täbkte på det innan, C du hade nog älskat vara här på lördag då har kingen winnerböck sin avslutande spelning här i linkan... hmm rackarns.. är som sugen glida ner.. ja vi får se... annars får man la tjuvlyssna lite iaf.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback