förkylningen kommer smygandes..

Fan alltså känns som att förkylning är på intåg, inte vad jag vill!!
Gummna har varit hostig likaså gubben.. gahha baciller väck puts bort från min kropp...

Är iaf inte det minsta trött nu.. elller jo eg sjukt trött, första dan på jobbet.. pust pust.. men nyss druckit kaffe nere på stan. tog en liten latte men vad fan var större än störst ändå..så nu kommer man inte kunna sova.. På väg hem kom jag på vad sjutton kanske A vill följa på en kvällsprommis då hon bor så nära, men  ha ha lite sent hon hade redan vaggats in i kvällslunken, vilket jag ju oxå hade om jag inte druckit det där fördämdans kaffet, o själv så här mörkt si det vågar jag inte .. o nu är den dessutom så sent så messa nån annan o fråga det kan jag inte heller då tror de ju jag tappat förståndet alldels..ha ha Visserligen skulle det bli en power walk, om jag gick själv eftersom jag ju skulle gå så fort av rädsla för flåsande man i nacken ha ha... (blitt ännu lite mera skraj sen den där lite halvotäcka upplevelsen en kväll på väg hem från rajtan tajtan..)ja ja bara jag slappnar av kommer jag nog däcka ändå här i soffan, för innan min kaffetår började värka var jag så trött så ögonen bara ville falla ihop.. :-)

får la räkna får eller nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback