helgen...

Lite små uppdats om vad man haft för sig..

I fredags jobbade jag. Bestämde mig för att jag skulle åka ut till ikea o fixa lite smärenden, hmmm dessa har jag kvar ännu då jag istället hamnade på lite klädaffärer, =)

Jobbade till ca 17.15, var en helmysko dag, rätt lugnt hela dan fram till 15 då rasslade et till o helt plötsligt var allllllllaaaaa sjuka.. gahh lite panik, jag ville dessutom inte jobba över allt för mkt då J hade bestämt med några att det var middag hos oss kl 19 o vi hade typ nada vare sig käk, gosaker eller delikatsser från gröna stället...
Ja ja det löste sig rätt fint ändå o vi kom hem o fixade o donade, sen fick vi gäster, var suprans trevligt, efter mat satt vi ute på balkongne o surrade shit.. timmarna gick o vi beslöt oss kika in stan sen, där slöt vi samman men lite andra people med, surrade ännu mera strumt.. När det stängde så blev det gamla vanliga stället, tyvärr var T i lite risig form så de 2 gick hem, men men vi gick vidare i svängde loss... Själv drack jag bara vatten senare halvan av kvällen då gummz skulle hämtas tidigit på morgonen dan efter..men men var ruskigt trevlgit dansa, dock tyckte jag det spilldes till höger o vänster.. jo jag vet att det brukar vara så (den gången jag fick vin i ögat är spec svår att glömma ha ha) men så där mkt brukar jag itne tycka det spills, undrar om jag bara hade otur, eller om det var för att j ag var lite klarare i knoppen, kanske de brevid som bara var ovanligt klantiga..

Lördags morgon var lovely var så kul få hem lillskruttan, hon var sååå söt vi stod o väntadepå henne nedanför en rulltrappa o när hon såg oss så bara skrek hon rätt ut o strålade med hela ansiktet =) Ja vi myste massor, väl hemma visade iv rumemt o öppnade lite presenter, sen ville hon bara leka o leka o leka i sitt rum. Hon o johan åkte o badade ett tag, själv var jag helt knockad efter den sena kvällen o att ha sovit väldigt lite samt att jag körde typ 50mil på morgonen. Planerna var eg att jag skulle glida ut med lite ladies, men jag orkade bara inte, dessutom hade jag svårt slita mig från lillan =) men men jag är övertygad om att fler tillfällen ges...

Idag har vi ja chillat, lekt, tvättat o sist men inte misnt varit på bio hela familjen o sett kung fu panda =) Innan bion kom ett sånt där moment som jag pratat om tidigare, ni vet när båda jag o johan blir rörda till tårar. Idag var det bara så att gumman blev såå glad när vi sa att vi skulle på bio: hon ropade i iblen : ja jag älskar det, jag älskar er, o sen efter det gjrode hon nått slgas gorilla vrål. Jag kände genast hur mina ögon tårades o när jag tittade på johan var det samma för han så då blev det bara värre he he svårt att förklara o förstå kanske, men ja ibland känner man bara den där överfyllande kärleken över sitt barn!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback