Länge sen...

Dags för en lista:



Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
jensan, eller så mitt efternamn fast mera som suzuki typ ha ha...
Hur var du som barn?
som liten kolugn, som tonåring ja det hände en del, men ändå sportig, äslakde iaf att vara med polarna
Varför bloggar du?
kan inte riktigt låta bli när man väl börjat...
Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
nope, båda är väldigt viktiga ingredienser i mitt liv men kärlekn får aldrig bli så att den tar över vänskpaernam an har. Om än jag även anser j är min bästa vän, samt jag löööv många av mina friends så de går liksom lite hand i hand
Vad kan man leva utan?
ja du frågar ni en shopping galen tjej he he.. nej men det är väl utan att gå omkring o sura el vara avundsjuk på andra.
Hur ofta lagar du mat hemma?
he he nu simooar inte oftam en när vardagen komemr tillbaka blire la en del, dock slarvar jag rejält när jag är ensam
Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
La suede..äh jag vet inte, blandat är bäst annars blir man ju less
Hur svarar du i telefonen?
beror på vem det är.. Hallloooo om jag vet vem det är el så "ja hej o så mitt namn"..
Vilken var din första konsert?
oj oj var nog på nån festival, kommer inte ihåg vilka de var, man var ju kanske inte  där så mkt för musiken då =)
Människa som gör dig enbart glad?
hmm finns nog ingen =) men såklart  gör Tindriz mig för det mesta glad, fasti bland sliter jag mitt hår
Värsta känslan?
hopplöshet måste det nog vara (men så brukar jag inte känna ha ha)För min omgivning så måste nog känslan vara när jennybenny känner för stark hunger... =)
Favorit tv-program?
Greys o desperate
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
ja whatever, lite bus, kanske fint väder, åka o sola o bada, äta gott på kvällen , gärna på stan el med vänner..typ..
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
ha ha... aldrig tänkt tanken.. men nej även om jag nog skulle vara en dröm för skvallertidningarna som sessa o mardröm för herr carl-gustaf själv så nej tack, jag passar =)
Vart går din drömresa?
oj oj finns sååååå många ställen, vill åka till thailand, australien, new york, brasilien you name it
När blir man vuxen?
blir man det? Vissa kanske.. men huga skippar det svaret inte ännu iaf...
Vill du säga förlåt till någon?
mmm fast det har jag ju som redan gjort.
.Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig såklart, men vad fan gärna snygg med =)
Vilka personer beundrar du?
Personer som är trygga i sig själva o är sig själva till 100% no matter what! 
Vilket djur skulle du vilja vara?
Annas tankesmurf ha ha..(elelr vad var det vi kallade han på axeln, ja ja var bara svammel som kom upp i mitt huvud..) nej är nog helst homo sapiens.. =)
Har du någon fobi?
usch hatar för höga höjder, ta sig upp inga problem men när man ska gå ner huga, men jag har ändå hoppat bungy jump, vilket jag tyckte var döö kul!
Har du någon hälsning för dagen?
Ja visst: Ut o njut av sommaren o FREDAGEN, lev livet o ha mys!!! o så en kram till alla så klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback