mycket skoj får man höra..

Japp på mindre än 24h har min lilla tös kläckt ur sig dessa 2 underbara saker:

Den första historien utspelar sig på stan, på en av underklädesavdelningarna. Tindra fastnar vid ett par jättestora monster trosor, nån slags control top..
Hon säger: "Mamma såna här skulle du ha"
Jag svarar lite skrattande: "Nej du dem är alldeles för stora för mamma.."
Var på gumman svarar samtidgt som hon pekar på en ganska stor o rund dam brevid oss:
" men hon då, hon kanske har så stor kissimurra"

Jag gapskrattade inombords o kunde ju inte direkt där förklara att nja det är mer för att täcka henens stora bak ha ha.. nej skämt o sidå, jag pekade snabbt på ett annat par lite färgglada trosor (för att säkert fånga hennes uppmärksamhet):
"Men dem här skulle nog passa på mamma" Tindra nickar instämmande o så smet vi snabbt därifrån...



Den andra storyn handlar om Tindras mammas,(hmm jag själv) , stora kunskaper i köket... Jag tror det går rykten land o rike runt om mina delikata o avancerade rätter i köket.. ha ha.. nej men jag var så trött idag efter att halv 6 baxa in mig o tindra i lägenheten så det fick bara bli köttbullar o makaroner till middag idag:
Gummans första kommentar när hon lite skpetiskt petar på köttbullarna var:
"Mamma har köttbullarna brunnit eller"
Okej gumman jag vet att de blev lite brända, men brunnit det var väl ändå att ta i =) =)
men men vi smaskade i  oss middan båda två! Så nu är vi mätta o belåtna

Kommentarer
Postat av: sussan

haha grymt härliga kommentarer :D

2008-08-08 @ 18:47:14
Postat av: Sanna

Haha, pärlan!

Hoppas ni har en mysig och skön fredagskväll.

Kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback