regnig seg dag..

mmm så kan man sammanfatta denna dag... nu har det nog visserligen slutat regna..
Har inte gjort mkt speiellt idag, gumman har cyklat till pizzerian, o så har vi varit nere på ikano en sväng o fixat en sak vi var tvungna..
Annars har vi inte gjort mkt..Lekt lite med dockorna.. o bara chillat...
imorrn kommer gubbz hem skönt skönt!
känner mig lite less över en sak i min lilla tillvaro... en sak som inte alls riktigt är som jag nog önskar...men men
ska inte tjöta om det, vad ska man tjöta om istället...

hmmm funderar på om jag ska ge min an att föröska leka hus fru o typ baka bröd eller nått... äh vad fan som ni märker är jag sjukt rastlös idag....nej vad fan inte kan jag baka bröd vad tänkte jag med :-) ja jag  ligger väl kvar här o leker bebis ett tag till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback