så här ser det ut hos oss...

OS HEMMA HOS FAMILY FRANZ:

Nej ni man behöver inte åka ända till Peking för att få glimtar av osgrenarna. o uppleva nervositeten.. Räcker bra med att hälsa på oss oss:

Vår morgon började med frukost framför teven, hugaligen, satte nog min kära choklad i halsen både en och två gånger. Var nämligen handbollsdamerna som lirade. I slutet stod jag upp o skrek, (när tyskland anföll såklart) inga inga mål. Gumman tittade på mig o sa: "gör så här i stället" Så formade hon sina händer som en mikrofon o skrek samma som mamma: INGA MÅL INGA MÅL... sen när det bara var ca 2minter kvar, då satt jag inte ner mer utan, stod o hoppade upp o ner, slog på mina lår o ropade massor:Tindra skrattade massor o kallade mig tokmamma.... =) O efter matchen var slut, när sverige vann, ja då var bödiga jag igång igen.. oj oj att se deras glädje  när de vann mot tyskland, helt makalöst, tårarna rann o gumman såg än en gång förvånat på sin mor =)

Sen var det tindras tur "LEKA OS" som hon kallar det. först var det dags,för simhopp, sen blev det gymnastik o så lite vinnargester för att sen avsluta med lite musik:

Simhopp:


Djup koncentration innan hopp:

Sen hopp bar det av.

Roligt var det:

Landningen var inte alltid den bästa men roligt var det ett leende kanske kan rädda poängen:

Sen gymnastik med kullerbyttor:

O så lite vinnargester för så klart vann hon:

Efter det fick vi lite paus musik:



men men nu kom posten o äntlgien har gummans gardiner kommit: perfekt

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hihi, söta goa och underbara familjen Franz. Saknar er massor. Inte bara på dig som tårarna rann, haha. Herregud, böla till en handbollsmatch, snacka om känslor :-) Stor puss!

2008-08-15 @ 21:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback