tröttmössa...

Ja det är ett ord som används ibland o just nu känner jag mig själv som själva defintionen på en tröttmössa: Herre min skapare vad seg jag är. På nått sätt har jag varit nöjd över att vädret inte varit tipp topp så att jag kunnat bara slappa o ta det lugnt. Jag antarj ag är inne i en sån här "jenny tar igen sig" period. Det behövs sannerligen mellan varven med tanke på att jag annars är ordentligt duktig på att flänga runt till höger o vänster.. Ångesten över att snart börja jobba börjar så sakteliga smyga sig framåt.. Fast nja tycker mest det ska bli skoj, blir säkert piggare då.. Ja ni vet hur det är, när man får röven full så kommer liksom energin oxå =)

men men ska nsart sticka iväg o träna see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback