vart??

Vart tog sommaren vägen??
Inget regn idag.. o visst igår var vädret lite lurigt o rätt varmt ibland... men men det har även börjat känns som höst i luften.. konstigt från att ha varit ca 30grader o så vips, höftluft... Jag äslakr visserlgien den där friska sköna luften som är på hösten, men nej inte ännu!! Vill få njuta av den sen, men som sagt inte ännu!!!!

Hmmm går inget vidare med min beställning på gummans dunderfina gardiner(ni vet Karin Mannerstål, Tiny storbus-flicka)  samt den där "röda plåtburken med vittkors på", har blitt fel på beställnignen 2 ggr nu o mellan varje gång tar det svinlänge att få veta att det är fel o att det inte kommer. Så nu tror jag att jag ger upp, hur fina de än är.. orkar inte vänta mer utan det får nog bli bara några andra så vi får upp gardiner... Såg ett helt ok tyg i går som var på halva halva reapriset, alltid bra =)  fast hmm ska nog kika in på ohlossons oxå.. för de jag såg var rosa o vit prickigam hade nog hellre velat ha ett sånt tyg men röda med vita prickar... blir liiiiiite väl nmkt rosa för mamsilamsen annars, gumman skulle säkert löööv it anyways...

JA ja gubbz är o tränar nu, sen bär det nog ner till trädgårds o så ner på stan då...o så hämta kärran...
men men sommar sommar kom tillbaka!!!!

Kommentarer
Postat av: M A D D E [Se mina Modellbilder]

Hej! Nu har jag fotat min första modell! Vore underbart om du ville kolla in bilderna & säga vad du tycker om dem! Tack på förhand! / Fotograf Madde


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback