what a day..

Undra om man förbränner mer av att tänka till tusen? Fan jag hoppas det, shit vad jag har förbrännt idag i sånt fall, men men det är la bara tankecellerna/hjärncellerna som försvinner,... Hugaligen vilken dag... Fullt ös , medvetslös. Alltså på jobbet, snurrar i huvudet nu av alla de möjliga ting, överrapporteringar av patienter, apodos listor som är helt åt fanders, recept som måste kirras, sår som ser skit ut, ja vad fan allt allt allt... har varit en hektiskt dag må jag säga...

Hmm blev som jag trodde den äldre mannen som börjat jobba här ska sluta när han får ett annat jobb, alltså det är tufft o är man dessutom när sin pensionsålder o har höftproblem så nja då kanske inte detta hektiska stället passar..Synd jag gillar honom o dessutom blire ju aldrig kul med en mindre, hoppas han blir kvar ett tag till. Själv trivs jag ju o har det rätt fab, tror inte det fins nån annanstans jag kan välja att jobba 60& dagtid, så det är soft, men f-n f-n tankarna på att jobba på barn snurrar titt som tätt i mitt huvud, är ju där jag helst vill vara, men så svårt med tiderna.  Ska jobba mitt vik ut, sen får vi la se om de vill jag fortsätter, vilket jag tror =) annars el kanske ändå vill jag försöka komma mig till infektion eller barn! men detta passar mig fint med, känns bara som man kommer ifrån lite av allt sånt här med dropp, o intravenösabehandlingar etc...

hoppas hoppas hjärtat har haft en bra dag på dagis idag  snart dags pysa o hämta henne, längtar!! Folk tror nog jag är knäpp när de ser mig på väg hem, hmm har ju kjol o tshirt, inte sjutton visstel aj ag det skulel bli sånt här busväder.. =)
men men see u
puss på er alla där ute, extra stor till my darling

Kommentarer
Postat av: Sanna

Här har du en till som hoppas att tankar förbränner!! Jösses, första jobbdagen efter semestern idag och jag ligger som ett kolli i soffan. Herre min guud! Men, jag antar att det blir bättre då kroppen/huvudet är inne i karusellen igen.



VI saknar ER!

Många kramar!

Postat av: Anonym

he he, sköt om dig i soffan vännen!

jodå man kommer fort in i det igen o på nåt konstigt sätt känns det som man aldrig varit borta ens...

kram kram o ja detsamma!!!!!

2008-08-04 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback