...

Hostiga huset!!

JAdå som tidigare skrivet är båda min älskisar i lite risig form.. Gumman fick komma hem tidigare från dagga pga att hon var sjukis. Detta resulterade i att jag tom fällde en tår på jobbet iom att jag måste vara hemma imorgon. Ja jag är ju inte den som vill ställa till det för andra o som läget är nu vet jag ju att när man är borta blir det tungt för dem andra, så det varför därför en tår fälldes, barmhärtigt av mig he he... I övrigt togs det upp en del saker på vc mötet som jag ej orkar orda om, är ju så läget är.. Fast just ja glömt säga en rolig sak som gjorde mig stolt. en av läkarna ska sluta o börja på en vc som ska bli privat o jag har fått höra på omvägar att jag var en av sköterskorna hon gärna ville skulle följa med som hon nämnt för sin nya arbetsgivare. O det är ju alltid roligt höra...men jag blir min vc trogen, ha ha

Jag är iaf glad för nu har jag bokat om flygticketsen , wiihhooo, vad kul o skönt. Så marran räkna med mig!! :-)








Kommentarer
Postat av: Marran

Jiiiipppi, jiiippiiiiii, gud sååå roligt!!! tänk att det löste sig, jag blir såååå glad!!! Nu är det du, jag, Erran, Anna från ssk, har inte hört något från Nina och Laura. Hoppas alla kommer! Jag är så glad att du kan komma!

kram Marran

2008-12-04 @ 09:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback