..

Hippelihopp...
Idag har hela familjen varit ledig, hade egentligen velat snippa iväg till götet i helgen men insåg att det inte passade så bara i helgen så vi har bara myst hemma... Tagit en fika på ikano, där vi sprang på ett rart par som vi surrade bort en stund med... Trevligt!

Gubbz har glidit iväg på lekkväll/spelafton, o jag hann glida iväg ner till ikano igen o shoppa lite saker, men nej jag ska lämna tillbaka dem imorgon... Skulle vilja ha nått "fint" eller fint men ja nån nicig topp till imorgon men nej jag tror nog det får bli nått gammalt skräp från garderoben istället...  för imorrn är det alltså min tur ha lite skoj, o ja det ska bli dunder mys!

I övrigt har vi snackat om en annan sak, tror vi bestämt, kul kul o jobb men ja lövvli...Saknat länge!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh, snart är tisdag här och då får jag mysa med fina Jenny igen. Det kunde helst av allt få bli tisdag redan imorn :)

Vi hörs o ses snart. Pussåkram

2008-12-06 @ 20:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback