...

Imorrn vankas det galej/partaj/fest, ja vad sjutonn ska bli sååå kul! Ser framemot det!

Igår kväll skulle man eg käkat tacos med lite bruttz men nej det blev inte så höll mig hemma med släkten istället..Måste ju passa på mysa med dem oxå.=)

Jag hoppas kunna ge johan en superduper bra julklapp, inte helt säker på om jag kan det än, men det vore såå kul. Min redan inplanerade julklapp till han har jag ju glömt hämta ut, men han vet redan om den tror jag så han får den nån dag för sent...

Just jam såte spana in om det finns några niciga julbord på julafton som vi kan glida o käka på..

men men ska äta en ritkgit riktigt smaskig lunch nu:Renskav mmmm I like!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! Bra att du kollade med Marran så vi inte hade kommit dragandes typ till äldreboendet och undrat var festen tagit vägen :-)



Nu ska jag och kidsen dra till luleå och handla lite behövligheter till imorrn. Ska bli så skoj! Syyyynd att J inte kan vara med!



Puss och kram!

2008-12-19 @ 13:48:58
Postat av: Anonym

he he... men det hade ju kunant bli röj det med :-) Iaf för tanetna o gubbarna...



Hoppas shoppingne gick bra!

JA det blir nog riktigt skoj!

kram

2008-12-19 @ 17:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback