..

Nu villj ag bara att mitt hjärta ska komma.... nu nu nu! Det är kosntigt det här ju närmre det blir desto mer längtar man fast man vet det bara är nån ynka timme kvar... Kom hem nu!!!!
JAg ska iaf få en jättejättefin julklapp, älski du är bäst!! Men hmm vet inte om jag vågar använda den fullt ut för då kan det bli lite dyrt.... (fast iofs jag är ändå inte nån sån här extravagant donna, jag är ju ganska enkel å det får ng den oxp bli, fin o stilren skulle jag tro!) Det roliga var att jag fick mess om det under kvälln jag var på fest, jag hade alltså inte hunnit skvallra om vad som skett som kan tänkas... Fast iofs har det legat i luften ett tag o jag blev väl inte ååå överraskad men otroligt glad!!

Hmmm jag har lyckats med man inte får!!! Jag har tappat bort min förlovningsring =(  Jättetråkigt! Den betyder ju massor! Går nu omkring med min 40kronors ring från hm, men men julklappaen blir alltså attj ag får välja mig en ny valfri ring, wihhooooo hjärtat du är bäst!! Jag hoppas du ska bli glad över min lilla presang till dig med, jag tycker den är rätt bra den med;-)


Festen igår var superduper trevlig, kul o bra ordnad! En del tårar rann ner längs kinderna när hennes sambos present avslöjades, så gulligt o romantiskt... Kärlek!!!!!

Idag är jag bara tröttizen, Imorrn blir det fira jul i köölix o sen på tis här o så brummelibrum back to linkan...
De  sista matchenra gick iaf ok för J även om det blev tråkiga förluster! Nu häller jag tummarna att speltid fås hemma med (om än jag är skeptisk till det...)

Just ja hoppas vi får träffa vår radarfamilj från damiljeutb imorrn, vore jätteskoj saknar dem massa o kulan vill jag verkligen se om än jag föredragit se innehållet, men det får jag nog vackert vänta på =)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, vilken man du har! Fint!

Vi passar på att önska er en riktigt GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR.



Puss

Postat av: Anonym

ja ibland är han allt prima vara ;-)

Detsamma!!!



stora kramar

2008-12-25 @ 18:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback