...

Hela allt, hela situtionen som är nu känns så störd. Just nu är jag faktiskt ledsen har läst allt som står på AB o lite till o ja jag blir bara ledsen över hela karusellen, över situationen som råder. Om det nu bara försvårat J s chanser för plats i laget att han var med i landslaget, hmm hur f-n lätt ska det gå då... O sitta på bänken idag igen var väl inte så oväntat men fan så trist. Det tråkiga är just det där att inget, inte ett skit kan man göra...  Just nu i skrivande stund vill jag en sak, en sak som jag inte velat innan, som jag inte sett som lösningen men just nu, önskar jag nog inget hellre...Men återigen maktlös. Det som känns såååå tråkigt är om han nu bara ska sitta på bänken match ut o match in släpp iväg han då för helvete!! Sen är det liksom tråkigt när det på nått sätt blir nått som alla ska tycka o tänka kring, blir så stort då, jobbigt helt enkelt!!


Som sagt nu är jag bara arg o ledsen ,  men återigen det här är min sida att uttrycka mig på o här står mkt av mina känslor o så är idag idag är jag bara arg o ledsen. Idag är ingen bra dag helt enkelt. Tror inte det kommer bli det heller.
Jag lider faktiskt med min älski, som sitter i en jättetråkig sits just nu. Karusellskiten hjälper ju inte direkt...För nu känns det ännu lite mer som att S ska visa han bestämmer o inte direkt byter för att "det står några rader i tidningen", helt rätt  eg på så sätt men han kommer nog köra på det  läääääänge...

Kanske borde åka o träna, ett box pass vore nog det bästa men stackarn jag hade kört mot ha ha... Nej då får bli lite vanlig hederlig gymträning i sånt fall...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kram!

Postat av: Lotta

Jag har läst Ab nu. Fy! Vad är det som händer! Tråkigt... Kram på er båda. Hoppas att det blir en lösning snart så ni slipper detta tråket...

2008-12-28 @ 12:28:58
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Anonym

he he blwv nästan nervös när det kommit en 5st på en gång, tänkte oj oj nu är det nog nån som är upprörd ha ha...

2008-12-28 @ 13:04:13
Postat av: Sanna

Darling, jag står fast vid det jag sa till dig tidigare idag... Tänker på er, våra godisar!



Love!

2008-12-28 @ 13:10:35
URL: http://duojag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback