får bli en summasummarum:

* Lördagen var riktigt trevlig, ja family franz gjorde väl en bra onödig utflykt men likväl en sån utflykt som är rätt typisk för just family franz... men kvällen var superduper trevlig..

* söndagen spec fram till eftermiddagen går väl inte till historien som lika trevlig, urk mådde man...men sen sattes det igång o sorstäda i läggan...

* idag var det dags för mitt bedömning med kontaktläraren o studenten, gick prima ballerina...läraren jobbade på infektion o åter igen väcktes min jobba på sjukhuslust...

* Kikade in på studera. nu när man kom hem vad fan ser man: hihihihahahahahoohoh, chocken är total, fatta jag kom in, JAG  KOM IN på barnmorskeprogrammet. Måste varit att jag sa att jag så himla gärna ville läsa o berättade om att det varit mitt mål när jag först började läsa till ssk som gjrode det, samt mitt lilla brev som skickades med ansökan... Var alltså så här att en kvnna från programmet ringde mig för att berätta att jag måste komplettera med att skicka in min arbetade tid. Jag berättade som det var o sa att jag nog inte helt helt hundra men nästan kommit upp i heltid 12mån än o fårgade om det var nån ide skicka in pappret. Kvinnan frågade mig hur gärna jag ville läsa. O jag berättade alltså väldigt väldigt gärna o det där med mitt mål. Då sa hon ja man kan aldrig veta, ltie finulrligt och så sa hon attj ag skulle skicka in ett personligt brev med min ansökan o så fick vi se sen, samt attj ag skulle jobba fram tom utb startade i sånt fall... Ännu så  chokad men sjukt glad oxå. Inte helt bestämt mig än hur jag ska göra. Men känns som att jag vare lite dum om jag tackade nej, kommer bara fundera på varför i sånt fall.. Om saker sker längs vägen så får man ta det då, saker löser sig alltid...

* eftermiddan innebar även en liten tråkig stund men jag tror det kändes ok sen ändå.. Skulle ju åkt o myst med min dundergoa vän i sthlm imorrn, men biljetterna var så himla dyra nu  att det kändes lite mkt för en dag..Men jag vet o hoppas att vi kommer ses snart ändå, så då känns det lite bättre....

Imorrn måste jag fixa ett lucia linne till gummz, för på onsdag är man ju borta till sena kvällen med jobbet... måste även ringa till skolan för att fråga när utb börjar så jag vet när jag ev måste säga till jobbet...


snu dags sova

kram kram




 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh grattis att du kom in! Såå skooj! Hoppas ni har det fint tillsammans

kram

2008-12-09 @ 20:36:00
Postat av: Annicka

Grattis,grattis!! Faan vad alla läser vidare, vad ska jag hitta på månne? Samtidigt trivs jag ju som de är. Kram kram!!

2008-12-11 @ 15:23:14
Postat av: Anonym

tackar tackar...



trivs man som det är,så kör på :-)



kram påer

2008-12-13 @ 12:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback