Grattis Luleeee...

o f*ck off... en viss musstachnisse.... Hmm idag är nog åter en sän här kväll jg inte borde skriva...

Men grattis igen my dera hometown! O surt surt surt för gubbz, jag hade kunnat ta det utan problem om det varit så han varit dålig, men nu är inte så fallet, visslite virrigare än vanlgit till följd av den lilla speltiden säkert vissa funeringar pga av det, men absolut inte mer misstag än de andra backarna, så nej jag kan inte förstå, detta  blir sjukt jävla irriterad o ja lite ledsen för mitt hjärtas skull!

Det tydlgia på besvikelsen är att vi iaf vanlgia fall brukar liksom duskkitera en del o sånt vid besvikelse, men idag, var vi liksom bara tysta i bilen..

vi får se, 1 match i tgaet, men jag hoppas det inte fortsätter för då känns tyvärr min utbildning i faroznen, o även om jag förstår  så skulle msåsta ske ås skulle jag ju tycka det vore grymt tråkigt...

Idag var sista dagen med min elev, hon är så rar!! Hade med sig fika till bara mig o hon idag, (skulle bjuda de andra på fre men då är ju inte jag kvar) o så hade hon gjort ett jättefint häfte med all nödvändig info om Bm programmet som man kan tänkas behöva!Superrar!...

Har INTE packat  nånting än, gaaaahhhh lite panik i magen, jag som vill ha koll o iaf ordning o reda den mån jennyintebenny kan ha... Men ska iaf bli dundermys komma hem, träffade flera personer får kära hemmeti dag, sååå mysgit folk sakanr allt liiiite :-9

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag hörde det där (för Fredrik var ju där). Mycket ledsamt. Tvärr för er båda just pga det där med din utbildning. Fattar att situationen är svår.. Fy..



Kram på er!

Postat av: spookface

weeehaaaa.. heja luleå... kul o se att du i nederlagets stund kan ge din gamla hemstad + i kanten... hoppas du o familjen får en vintrig jul..

2008-12-16 @ 11:00:16
URL: http://helplessretard.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vad tråkigt när det blir så där. Jag vet att det är en svår situation och jag förstår hur du/ni känner. Du vet vart jag finns om du vill prata om det. Krams

2008-12-16 @ 11:17:10
Postat av: Sanna

Ja, kattsingen så trist. Vi tänker på er och hoppas att J snart får chansen att visa vad han går för. Man undrar ju hur "somliga" tänker/handlar....



Många Varma Kramar

2008-12-16 @ 17:43:53
URL: http://duojag.webblogg.se/
Postat av: Anonym

klart jag hejjar alltid lite på lulleeee!



Det löser sig, nya tag efjet jul!

2008-12-18 @ 11:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback