hemma:-)

Här är det vinter o snö!! Är nästan besviken att det är plus grader, ville ju få sådär ruskigt rosiga kinder o känna attf-n nu är det bara till att dra på sig "mammeluckarna" (ha ha ) o täckbrallorna.. men än finns ju tid...


Resan igår gick väldigt bra, men som vanlgit när jag entrade dörren hos mor o far blev jag sååå trött, jag gick o la mig svin tidigt o har sovit så gott hela natten. Första natten på länge jag sovit en hel nat utan att vaknat till, så nu är jag pigger igen. SKa ner på stan o köpa lite klapar snart.. o fika lite med en dear vän o catch up lite, blir mys...

Gumman blev så lycklig när planet landande, att hon skrek rakt ut "wiiiihoooo nu är vi hos mormor o morfar" De som satt nära, kunde ju inte annat än att skratta åt min gobit... o jisses hon var så glad sa tom i bilen. Jag är jätteglad nu o så log hon med största leendet hela resan hem =)

Som sagt nu äre julledighet o tankar på vad som sker i framtiden orkar jag eg inte orda om nu, kan ju bara hålla tummarna att gubbf.n ändrat i matchuppställningen till nästa match! Den enda jag kände somajg mötte på flygplatsen var för övrigt han he he... Äh vad sjutton han är jättetrevlig, men jag funderar ibland på om j skulle försöka byta nationalitet kanske det skulle hjälpa ?? =)  Jag klurar o klurar ibland på saker hur jag skulle lösa det OM nått hände, för det kan vara så att det finns ytterligare en faktor som kan ställa till det OM nått händer, men men inte orda om det... Jag hoppas gubbstrutten får en uppebarelse i jul o inser att han tänkt helt fel, för det har han ju :-) Jag tror iaf det betyder rätt mkt för j att ha fått höra att de tycker han avänts på fel sätt o fått på tok för lite istid av gubbar som själva lirat hockey el varit coacher o dylikt... Nej nu menar jag inte gubbarna på stan.. För det är en annan sak jag tycker är helt jäkla sjukt! Vår stads fans är jättebra de flesta, men ruskigt bortskämda. J blev stannade av en gubbe där vi bor , hmm de ledde serien då.. Gubben frågade vad de sysslade med eg o att de får passa sig annars sviker fansen för nu är det då inget underhållningsvärde: Ursäkta mig??! Liksom  hmmm hur kan man liksom gå fram till nån o säga på det sättet, lite hyft har man väl o visst man ska få framför kritik men lite hyffs kanske...
MEN jag kan hålla med ill viss del, för spelet i år är f-nså mkt tråkigare i fjol .Det känns som att laget inte på samma sätt spelar sån hockey de är kända för mer. De är ju kända för att vara ett "lirande lag" , men hmm ja inte riktigt på samma sätt i år...

fan fan fan förlåt nu snöade jag in på det där skitämnet igen sorry...

(tillägg: ännu mera om skitämnet:
men jag glömde en sak jag vill säga oxå o det är ju det här med att han haft L tidigare o då var det liksom på ett annat sätt då¨förstod man bättre att han lirade lite o sånt, för då var han mkt mera osäker o gjorde en hel del indianare mellan varven, men det har ju liksom vuxit bort. Jag ska erkänna att det tog rätt lång tid för mig oxå förra säsen att inse att jag inte behöver vara toknervös när han har pucken :-) utan man kan lugnt slappana av han skötte fint.. Förra gången han hade L var han mera av en "uppcoming" men det tvistades om så skulle bli fallet etc... ja ni vet hur det är.. MEN nu är det ju faktiskt inte så nått mer, nur har han visat att han kan... Så nu gäller det bara för herr L att inse att han oxå kan slappna av, för vad fan det tar säkert ett tag för han med att få bort den bilden, även fast han ska vara sk professionell tränare. =) Så denna gången när han har han o inte lirar, kan jag inte förstå, det kunde jag till viss del i lule.. if you can see the diffference...
O jagkan förstå j's frustration o ibland typ slgas hjälplöshet, för ibland känns det somatt har man hamnat åt sidan för han en gång är det svårt få en ärlig chans igen

Kommentarer
Postat av: Cammi

Jag hade en man här hemma som undrade vart herr fransson var och muttrade något om Lener och sa att J borde komma hem NU ;-)

2008-12-17 @ 11:13:50
Postat av: Anonym

he he ja herr fransson skulle nog själv önskat det i vissa lägen :-)

2008-12-17 @ 11:21:42
Postat av: Cammi

Och det är nog fler än vi som önskar det i denna stad!! Känn igen press hahaha

2008-12-17 @ 13:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback