inte bra!

Nån annan som upptäckt det där farliga erbjudandet som de har på maxi??!!

Till råga på allt har erbjudandet funnits under en längre tid nu. Inser dem inte att det kan ha allvarliga följder för jennybennys hälsa??!

De har alltså 2 bamse chokladkakor för 29pixidaler. O gubbz envisas alltid med att köpa det, o ja jag protesterar väl inte direkt, o sen smyger jag titt som tätt till skåpet o mumsar i mig nån bit.. NOOOT GOOD men fan så gööttt...

Hoppas hoppas de tar bort erbjudandet snart..

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hihi, ja choklad är man svag för. Jag såg också det erbjudandet men gav mig tusan på att hålla mig till helgen. Får väl se hur det går, haha.

2008-12-03 @ 19:56:10
Postat av: E

Choklad är gott! Passa på att unna dig ;) Jag saknar dig J! Jag har häcken full nästa vecka med. Sen har jag massa tid! Hur ser dina dagar ut? Dags att ses alla tre snart, jag har inte träffat S på evigheter.

Stooor Kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback