kände ni??

http://www.corren.se/archive/2008/12/16/k0pqrudpho8q45f.xml

Kände ni av skalvet??

 Drt gjorde faktikst jag, men fattade ju inte förrän jag läste detta att et var det här det handlade om. Låg o sov när det skakde rätt mkt i sängen, först blev jag liksom lite rädd var i sömnen o fick liksom för mig det var jag själv som skakde så mkt typ kramapde.. men sen förstod jag ju att det var sängen, tänkte "nej nu fan rasar vårt skrälle tlll hus ihop snart"


Men men dags att packa nu

på återseende

Kommentarer
Postat av: Cammi

Självklart kommer vi förbi i kalix om det är enda chansen vi har att hinna se er under jul :-) Vi hänger ju ändå i kalix lite då och då, vi brukar fika på Café Lyktan eller vad de heter....på gallerian har de inte mycket som kan kallas fika! ;-) Vi får höras närmare o bestämma nått!

2008-12-17 @ 10:27:47
Postat av: Anonym

ja ni kan ju det där bättre :-)



Ja vi hade ju tänkt snippa förbi jämtön men nu vet jag ej hur det är, om 's föräldrar ärl ediga hela dan känns det kanske lite so matt han vill hem så fort som möjligt MEN annars kan vi garanterat svänga förbi, ska surra bättre med gubbz när han ringer..

2008-12-17 @ 10:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback