lite dåligt med uppdateringar jag vet...

Jag ska inte gnälla :-) meeeeen jag har varit ruksigt trött de senaste dagarna. Orsaken harj ag glasklar för mig, är egentlgien flera orsaker. Dels dessa utbildningsdagar/förbättringsdagar med jobbet, man blir sååå trött i huvudet efter det, säkert lite på spänn över hur det kan bli o samtidigt försöka säga saker som man känner kan göra saker bättre utan att trampa nån på tårna, ja mn blir trött... Sen var det ju allt grubbleri med skolan som egentlgien avklarades snabbt, Kalrt jag ska gå, msåte ju iaf köra på, händer oförutsedda sakrr längs vägen får man läsa det på bästa sätt då, kan liksom inte bara tänka OM hela tiden...MEN där var det nervositet innan jag pratat med min boss o sagt till kollegor, men som ni redan sett fick jag jättebra respons! Den tredje orsaken till min ordentliga trötthet är självfallet fredagen på jobbet som var nästintill obeskrivlig, vårdcentrlaen hade i princip varit stängd i 2 dagar = gissa hur mkt det fanns att göra denna fredag.....


Men nu är det söndag o krafterna har kommit tillbaka... :-)  Helgen har varit lugn o skön, fredagen var jag vaken ruskigt länge, kudne inte sova av olika skäl (kanske övertrött), men ja det var en rätt mysig fredag kväll, lite det jag behövde.. Igår så gick jag o gummz ner till CC o hämtade bilen, det tog sin lilla tid kan man lugnt säga ha ha.. Gumman skulle ju göra snöänglar o gå i snön.. Men skönt med friskluft! Efter det var det lussefika med lite kidz o ladies o vi kikade matchen, trevligt!

Idag harj ag ett impssible mission: Packa tillräckligt med grejjs ni vet overaller o kläder, skor till gumz för att stanna kvar i norr, samtidigt som jag msåte tänka på att klapparna ska få plats hem... Johan skulle eg bara kommit hem 21.23 o nu blir det eg ännu kortare, 22a-23e då han kom med i landslaget, (Grattis Älski!!!!) men det innebär att han oxå är borta från 16, hmm så den i princip tomma väskan han skulle komma med, funkar ju inte längre .. Ja även en del andra praktiska detlajer som msåte kirras där: Jag o t skulle ju åka tåg på tisdag MEN tar vi tåget nu har jag o j ingen bil där när vi kommer tillbaka.. så kanske vi får ta bilen nu, MEN jag tror inte min tågtickets är avbokningsbara... HMM ja ja vi får se, jag hoppas iaf johan ska hinna lämna trunken i bilen känns lite onödigt behöva släpa den till norr...


oj oj oj mkt ointressant bubbel idag.. men så är det smådetlajer som msåte kirras, upptar min tankeverksamheti dag :-)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback