Lördag..

Snart är det dags för Marran marängs partaj, kul...
Hmm orken att duscha o svida om sig i finfina klänningen som inhandlades med E, har inte inunnit sig än. Så glad E att jag köpte den trots allt, om inte du varit med hadej ag nog aldrig gjort det, så tack gummz!!! Hmm ska även få bli min nyårsblåsa, vad som händer vetj ag väl inte riktigt än men  kan ju vara kul ha en fin blåsa på sig ändå ha ha...

Äntligen blev det lite kyligt o kallt, har varit i stadsparken o kikat på julkakendern idag, var myspys, tror den får föräras med ett besök imorgon med...

Saknar hjärtat mitt en del, han ringde för ett tag sen o beärttade att de börjar med 6 backar idag med att han o herr P börjar på bänken.. that's life.. (förra matchen var ju ingen höjdare precis...)

hmm tror jag ska smälla i mig lite godis o dra filtne över mig i soffan ett tag till så jag blir riktigt laddad för kvällen...





Kommentarer
Postat av: Cammi

Åh, jag är oxå väldigt sugen på att gå på fest och ut på krogen! Men framförallt komma i en klänning som inte är av modell mamma klänning :-) Ni får allt vänta med att sätta in en bulle i eran ugn så vi hinner festa loss ordentligt tillsammans i sommar ;-) Hoppas du får en supertrevlig kväll, men det vet jag att du får för nu är du ju hemma i ditt kära luleå :-)

2008-12-20 @ 21:03:17
Postat av: Erica

Åh, den var så himla fin och du gjorde den såå mycket finare min fina vän!! Imorgon bär det av norrut för min del med, men vi hinner väl precis om varandra dessvärre...men vi ses när jag kommer hem igen! Har skrivit kontrakt nu, flyttar redan den 5:e men bara möblerna. Jag flyttar ner helgen innan sen. Hörs och ses om inte jättelång tid min fina Jenny!



PUSS

Postat av: Anonym

den som väntar på nått gott ;-)

Hehe ja vi får väl se, är ju rätt sugna nu, men känns för trtist missa sommarfirandet i sånt fall ha ha..

En jättetrevlig kväll hade jag!



E: TAck gumman du är verkligen gullig! Tyvärr om varann imorrn komemr j så då blir det fira jul imorrn o på tis för hemfärd efter det. Redan 5e =( snyft!!! Men kul med läggan, jättegrattis! >>Men vi ses när du kommer tillbaka!!!!







puss på er båda

2008-12-21 @ 11:12:20
Postat av: Cicci

Va roligt med lite partaj gumman :) Alltid mysigt att umgås med goda vänner och pimpla vin.

Du är säkert farligt fin i klänningen. Hoppas man får se den på nyår ?

Vi har funderat lite på det där och vi är bjudna på ett jättestor fest med väldigt blandad folk där glitter och glamour är temat. OM ni skulle vilja så skulle ni jättegärna få komma hit och följa på den festen? Annars får vi styra upp nånting annat :) Var bara en tanke.

Hoppasni har det bra hemma och att ni får njuta av massor av snö. Jag saknar dig så mycket!

KRAM

2008-12-21 @ 13:15:25
Postat av: Anonym

ja då skoj skoj =)Tackar, ja planen var att bära den då om inte julmaten gjrot magen för svälld så man inte ryms i den ha ha...



Pratar med gubbz när han kommer hem..så får vi se.. Är ju själva tom 6/1 så då kanske ivk an brumma förbi nått nån dagi af..





miss u alot honeykramiz

2008-12-21 @ 16:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback