tröttmössa nummer ett!

Ja vad fan  kan låta lite tjatigt, men så är det.. Är tröttare än den tröttaste ...
Lite tecken på det är dessa saker_
* Igår när jag skulle ge ett implantat, en Sviiiiiiiiindyr injektion/spruta, så yckads jag på nått vänster glömma ta av en skyddshylsa, (finns 2 modeller som jag gett, o bara av farten , TRÖTTHETEN, så glömde jag det) kände ruskigt stor stress  inombords när jag upptäckte det, för hade jag pajjat sprutan så hmm hade det inte varit så kul En ynka spruta kostar ca 3000kr! Mentur som var var S med o vi kunde pilla loss det där, på ett bra sätt. Paienten var dessutom nöjd efteråt o sa, det där gjorde inte alls ont. Vet inte om ni vet vad implantat är men, då talar vi om ruskigt tjocka nålar, nästan som en blyertspenna , så det är liksom inga roliga sprutor heller...  Men men jennybenny löste det hela..


Idag har jag bara virrat hela dan...
* Först kom jag på att jag helt totalt GLÖMT, hör ni vad dumt, jag hade helt totalt glömt betala alla räkningar. Har aldrig hänt innan, visst kanske nån gång meddvetet att man skjutit på nån. MEN aldrig glömt o dessutom inte tills den 2a...fick lite panik o det var bara sätta igång o betala... (gjorde att jag fick tokstressa till spinningen)...

* I en korsning med rödljus o överångsställe, så hade cyklisten grönt o cyklade, vet ni vad jag gör sen. jag KÖR, står helt still i mitt huvud, vad fan jag har ju ännu rött, trots att han cyklat över...

* Mitt i spinning passet så kom jag på att jag inte hade en aning om var jag lagt bilnyckeln om jag ens om ihåg ta ut den ur bilen när jag sprang in på gymmet, så då kunde jag knappt släppa tankarna på det under resten av passet...tur som var så låg den i jackfickan...

Så det känns som att jag liksom lever i min egen lilla tröttbubbla nu, Kan lova jag börjat med nedräkning till julen! Tror förresten jag får ledigt veckan innan jul wiihhhhhoooooo!! men kan inget helt hundra säga än..  Ja ja ser fraemot helgen o lite surr med ladies, känns som att det kan vara välbehövligt, koppla av lite genom det...

Men men nu ska jag snarkelisnarka...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Dags för uppåttjack då ;-)



Det där med räkningarna har hänt hänt också.



Tur att det inte var en spruträdd patient..



Kram

Postat av: Anonym

he he ja , jag tror inte han förstod sååå mkt av vad jag höll på att klanta mig, tack o lov..



Ja jag skulle minst sagt behöva det :-)



men men lite ledigheet gör nog susen :-)



kramiz

2008-12-03 @ 11:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback