tvätten kallar...

Tvätten ropar för fullt, tvätta,tvätta mig, tvätta mig: Men jag har inte orkat svara den än...Vet det behövs o bordes göras pronto, men blääääää vad trist. Det är nått jag vet jag ska ha nästa gång jag flyttar. Tvättmaskin (går ändå bra men saknar kunna slänga in tvätt när som) o så ska jag ha minsann om än en yttepytteliten gård, iaf markplan el ja talliz upplägg var ozå rätt bra. Men återigen ingen flytt nu, bara tankar inför en ev kommande flytt i framtiden!!!  Jag har tänkt lite o visst det skulle funka om ett framtida syskon skulle få för sig att komma nån gång, men ändock lite bök utan hiss, o knappt plats för skötbord...Så OMMMMMM ett syskon får för sig att komma till familyfranz nån gång så skulle det nog bli ett annat place kankse...o OMMMMMMM det är medan vi ännu bor i linkan så blire nog en hyres kanske ändå, typ hitta nått fint privat.

Men men nu ska jag sluta goja, för nu får ni för er att vi både ska ha barn o flytta, ha ha vilket inte är fallet..Än iaf...Så chill out o inse det bara är vanligt jennyintebenny bubbel.

Var på stann igår i stångades med alla andra galningar. Ja för herregud, skrattde lite gott för mig själv o såg min pappa framför mig när han en gång så målande beskrev hur folk beter sig p åsåna här reor. Herregud, det är helt sjukt när man tänker på det. Jag hittade lite stuff på gina men jag orkade inte stå i den där lååånga kön så jag sket i det. Köpte i stället lite blandade stuff för framtiden. Bland annat ett nytt fint kollegiblock till skolan o så var jag in på body shop o köpte mig riktigt feeeet hudkräm så jag inte ska torka bort i vinter, även bra för gummz.

Blev ingen träning igår, surprise surprise ha ha... Åh jag orkade bara inte. ska kanske försöka ta  mig iväg i dag om bara tvätten skulle sluta gasta så högt...

Matchen igår, vad ska man säga orkar nog eg inget säga. Kul med vinst! De spelade väldigt bra stundtals, kul! skönt kunna sitta ner e hel match o titta, fast tråkigt inte kunna få se när j spelar då. Jag blev såklart glad att dem vann, men jag ska inte sticka under stolen med att jag även kände mig ledsen för johans skull. O det var som han sa. Jag förstår hur han menar, han är absolut inte den som liksom har svällhuvud eller så men däremot sa han, "Att jag vet jag är för bra för att sitta på bänken" o så känns det faktiskt, Det känns bara skrattretande ibland, visst han gör sina misstag, men hmmm han är då absolut inte ensam bland backarna att göra misstag..( o jag menar inte att klanka ner på de andra nu, absolut inte! alla gör ett bra jobb! bara liksom ett konstaterande) men men ja ja han skötte sig iaf fint på bänken hjärtat mitt! Ska inte orda om det där nått mer nu... men men sånt är livet...

Ikväll skulle jag vilja bowla el kanske gå på bio... vem vet vi får se...
Kanske måste tvätta :-)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh gumman, Johan är defintivt för bra för att sitta på bänken. Jag blir också ledsen för hans skull. Tänk hur mkt en tränare påverkar en, det är helt galet när man tänker efter.



Det hade varit så mysigt om vi hade kunna bowla och gå på bio ihop. Dessvärre ligger jag hemma med nåt influensaliknande skit som inte alls vill ge med sig.

Men vi måste garanterat styra upp nåt - SNARAST.



Jag var också ute på stan en sväng igår. jag var tvungen att trotsa sjukdomen, rea är ju rea. Men oj vad mkt folk. De är verkligen galna. Röda lappar, trängsel och nästan så att folk knuffar sig fram. Nej, nu väntar jag några dagar innan jag ger mig ut igen.



Hälsa Johan så mycket.

Stora kramar

2008-12-27 @ 14:29:05
Postat av: Anonym

TAck gumman! gullig du är!



Hoppas du kryar på dig nu!



Blev ingen bio el bowling, blev lite godis o film istället ha ha..



Ja jag ska se till at vi kiakr förbi nån ledig dag här snart i promise!!!



kramiz

2008-12-28 @ 13:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback